Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Hva er "the power of 2"? Altså, regnet med det er noe recruit a friend opplegg?

 

sub-capital? O.o

 

start opp EvE ^^ så er det en annonse der. fikk vertfall den når jeg lasta netopp ned en patch på 15mb. sub-capital er å kunne fly ting opp til BS basicly. carrier dread, super carrier og titan er capital ships. jeg trener til et skip som heter bhaalgorn( eller noe i den duren :p ) men prisen er ikke så kjekk lenger på den.

 

http://www.eveonlineships.com/eve-online-ship.php?navicrip=MF8yMjEwMjAwOTA4MjkzMEJoYWFsZ29ybjEuanBn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er "the power of 2"? Altså, regnet med det er noe recruit a friend opplegg?

 

sub-capital? O.o

 

Power of 2 er at du kan ha 2 kontoer til prisen for 1. (PS! Den kampanjen går nå). Smeller jo opp en reklame så fort du logger på EVE, så du bør kunne se den :D

 

Sub-Cap betyr skipsklassene unde Capitals. (altså frig, destroyer, cruiser. battlecruiser og battleship.

Lenke til kommentar

 

jeg trener til et skip som heter bhaalgorn( eller noe i den duren :p ) men prisen er ikke så kjekk lenger på den.

 

http://www.eveonlineships.com/eve-online-ship.php?navicrip=MF8yMjEwMjAwOTA4MjkzMEJoYWFsZ29ybjEuanBn

 

Bhaalgorn er niiiice til PVP da (som jeg regner med du skal bruke det til) B)

 

Trener Amarr BS 5 nå (14dager igjen) etter det blir det nok Caldari BS 5... Så blir det å fly rundt i en Nightmare med 4 T2 Tachs :D Gleder meg som en liten unge igjen... hehe

 

Hadde en Nightmare før, men skillsene var ikke helt på topp dengang..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Hvordan fungerer kolonisering og gruvedrift på planeter? Er dette kun noe industri corps driver med eller er det mulig for andre å få noe utbytte også?

 

Fullt ut mulig å gjøre det solo, men for gode penger er det lowsec eller nullsec som gjelder, og da trenger du jo gode anti-gank-straegier.

 

Jeg holdt på en stund, men det ble litt mye meningsløs klikking for min del, så jeg gav opp etterhvert. Delvis pga klikkinga, delvis fordi jeg følte en press på å holde planetene på full produksjon. Noe som innebar tre planetklikkerunder daglig (morra, ettermiddag og kveld) og en daglig lowsec.tur langs en campa rute.

 

For lowsec-pi anbefaler jeg en prowler eller lignende (prowleren er best, men de andre covop-transportene funker) selv om jeg starta med en batam med mwd, cloak og max agility- funka på et vis, men ble mye flying fram og tilbake.

 

Nullsec PI ville jeg ikke prøvd meg på utenfor vennlig territorium

Lenke til kommentar

 

jeg trener til et skip som heter bhaalgorn( eller noe i den duren :p ) men prisen er ikke så kjekk lenger på den.

 

http://www.eveonlineships.com/eve-online-ship.php?navicrip=MF8yMjEwMjAwOTA4MjkzMEJoYWFsZ29ybjEuanBn

 

Bhaalgorn er niiiice til PVP da (som jeg regner med du skal bruke det til) B)

 

Trener Amarr BS 5 nå (14dager igjen) etter det blir det nok Caldari BS 5... Så blir det å fly rundt i en Nightmare med 4 T2 Tachs :D Gleder meg som en liten unge igjen... hehe

 

Hadde en Nightmare før, men skillsene var ikke helt på topp dengang..

 

Er for PvP ja ^^ men driver også å leter etter en fin gang marauder setup. jeg og noen buds. som vi skal bruke i første omgang :p blir paladin på meg ^^

Lenke til kommentar

hehe :D

 

Ett annet godt tips er å lese/laste ned EVE-guiden til Battleclinic

Den er kanskje ikke den mest oppdaterte, men den forklarer mange av begrepene som brukes i EVE.

 

Jeg hadde veldig god nytte av den.

 

Når det er sagt, jeg har nå ett sted mellom 9 og 11 permer (ja permer) med informasjon omhandlende EVE :(

Så informasjonsmengden er enorm. 6 av de er riktignok bare utskrifter av missionreports , ett must for missionrunners.

Endret av Duke Dragoon
Lenke til kommentar

Har spilt litt idag, har egentlig ikke fått gjort så alt for mye. Har drept noen drones, trent endel skills og skaffet meg lvl 1 implants. Prøvd å scanne litt samt explore litt. Mest for å se hva som var spennende, jeg fant ingen spennende asteroide felt egentlig, kun veldespar og en ice asteroide som jeg ikke kunne mine. Fant også noen Blood Raider baser, en med litt for mange skip for meg å ta, og noen som var forlatt. Ingen vrak eller skip, bare noen stasjoner?

 

Noen som har tips til hvor jeg skal begynne? Eventuelt joiner jeg gjerne en corp, men får ikke poste på forumet enda av en eller annen sær grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...