Gå til innhold

Mount & Blade får ekspansjonspakke med støtte for flerspiller!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
YEah! I call for FORUM TURNERING! - Vinner, LETT.

Gleder meg til du må i deg de ordene :D Må nok intensifisere spilling litt jeg da, sånn at jeg er rustet når dette kommer B) Men blir det sånn at begge sider har like mange styrker da? og blir det sånn at du skal velge 100 mann også kan du velge sammensetningen selv? GLEDER MEG :D:D:D

Lenke til kommentar
Håper det blir litt sånn kampanjestyle over det hele, mer som single-playeren. Kanskje litt mye å håpe.

 

 

Trur det bare skulle bli siegie ferdige kamper og slikt? ikke full kaos med tyske hærførere som har 500 støkka heller :p har hørt at det blir enkeltvise slag, men det høres jo ganske fort ferdig ut ?

Lenke til kommentar
Trur det bare skulle bli siegie ferdige kamper og slikt? ikke full kaos med tyske hærførere som har 500 støkka heller :p har hørt at det blir enkeltvise slag, men det høres jo ganske fort ferdig ut ?

 

Tror det blir noenlunde sånn som "quick battle" hvor du får random rustning og våpen bare at du kan browse gjennom servere først :) så blir det vel kanskje noe du kan stille på så gjør kvaliteten på utstyret ditt bedre/verre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...