Laland Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Herlig anmeldelse! Har bare spilt det aller første kapittelet, men det er såvisst et spill med potensiale! Gleder meg enda mer til å gå igjennom hele greia nå!
ShampooMacTavish Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg sitter også å lurer på hvor mye hopp-i-stolen det er. Hater å spille skumle spill! Skumle filmer er en ting, de er der for å mindfucke deg, men spill gjør det så mye grundigere da det er "deg selv" som blir jaktet på. Nei, vi får se om det blir kjøp. Akkurat slik føler jeg det også, selvom Dead Space var ikke det verste skrekkspillet. Men selvom jeg elsker spill som F.E.A.R, er det nesten sså jeg ikke tør å spille dem. Uansett, flott anmeldelse, MiSP. Jeg har lest den før, skrivingen din har høy kvalitet.
MiSP Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Fortsatt takk for fine tilbakemeldinger. Av spill jeg har spilt gjennom og som jeg kanskje skriver omtale av kan jeg nevne Aquaria, Tomb Raider: Underworld og I-Fluid (ikke ferdig å spille ennå). Aquaria er vel den eneste jeg er sikker på at jeg kommer til å skrive omtale om, de to andre må jeg se litt an på hvor mye tid jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå