Gå til innhold

Post bilder av dine spill og konsoller


Alinoe

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Ny tv benk og nytt annlegg! :) Det falt for Logitech annlegget som alle her inne har! :p men er godt fornøyd, burde hatt 2 optiske innganger bare...

 

starter med spill-hylla

java.html

 

Hylla over FFVII skal FFVII-AC complete komme om noen dager! Det er på vei fra play! :D

venter også på Sephiroth sverdet masumane! Men det er på vei over havet! og er egentlig ikke helt sikker på hvor jeg skal ha det lengre..

post-58-1098621731_thumb.jpg

 

 

post-17-1098621658_thumb.jpg

 

Hengekøye forran tv'n er magisk! og er noe alle burde unne seg! Den er selvsagt lett å ta ned, dersom flere vil spille/se på film!

 

En litt nærmere titt, Zelda Oot! :love:

CPUmark99.zip

 

 

 

Kontrollere og ladere, 4* lader til ps3 er det beste kjøpet noen sinne! finner den på Dealextreme! for 22$ eller noe!

 

Altfor mange plastikk gitarer.. startet med RB gitaren, møkka gitar, så kjøpte 2 stk som funket til både RB og GH3.. nå begynte den ene og bli ødelagt, så bestilte World Tour med gitar! :)

 

post-63-1098620686_thumb.jpg

 

Ellers ligger PSP'n og DS'n slengt rundt her ett sted.. tror de ligger i en bag.. Trommesettet ser man ledningen til.. den som går til høyre mot hengekøya, så du vet det.. Vanlig RB1 trommesett med mange timer bak seg! :)

 

edit: ikke beste bildekvaliteten, men var ikke batteri på kameraet, og vet ikke hvor laderen er, så da ble det iphonen..

 

 

Hei, hvor kjøpte du den Wii-Mote ladestasjonen med nunchuck plass ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her mitt nye oppsett som begynner å bygge seg til noe digg :)

 

491230.jpeg

 

491225.jpeg

 

491227.jpeg

 

491231.jpeg

 

Det som er nytt er Pioneer forsterker, en dvdspiller, Sony Ericsson XPeria X1 mobil, Playstation 3 Slim, og 3 store høytalere. Dem veier ca 25kg pr stykk... Tror det neste blir en ny TV men det er lenge lenge til :).

Nå kan jeg velge om jeg skal bruke dem 3 store høytalerene til spilling eller hjemmekino, godt å ha mangen valgmuligheter kan man si :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Et knippe bilder fra nye kåken smile.gif

 

 

Philips PFL9603 47" 1080p m.Ambilight, en TV eg er svært fornøyd med.

DSC02515.jpg

 

Ambilight i relativt mørkt rom, med blitz dog.

DSC02522.jpg

 

Herlig å ligge slaktet å spiller på den utstikkeren der.

DSC02519.jpg

 

 

Gaming og matlaging går no hånd i hånd ettersom det er sammenslått kjøkken og stur :p

DSC02521.jpg

 

Wii`er på utlån, og de andre konsollene mine er pakket ned for øyeblikket.

 

Det mest av spill, og en liten del av filmer/serier (mye ligger enda i ekser etter flyttingen)

 

DSC02526.jpg

 

DSC02528.jpg

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...