Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ei jente i andreklasse som er superfin, og møter henne overalt på skolen av en eller annen grunn, og får alltid øyekontakt.

Så henne kysse en fyr i dag i gangen, og jeg kjenner jeg er skuffet..

Hvorfor!? Har aldri sagt hei til henne, jeg er ferdig med skole om ikke så alt for lenge så forhold hadde uansett vært kronglete og sjansene for at noe vil skje med en random jente jeg kun har møtt i korridoren og klasserommet er omtrent 0.

Scumbag brain doing what it does best

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det Error. Er en het jævlig følelse, litt fordi det gjør genuint vondt, mest fordi du vet at det er en jævlig unødvendig og tullete følelse.

• Liker 1
Skrevet

Det du sier + at jeg er litt småforvirret

Har så vidt jeg kan huske aldri følt på det før. Plutselig noe nytt som har dukket opp i følelsesspektrumet gitt.. Får håpe det forblir et engangstilfelle

Skrevet

Det du sier + at jeg er litt småforvirret

Har så vidt jeg kan huske aldri følt på det før. Plutselig noe nytt som har dukket opp i følelsesspektrumet gitt.. Får håpe det forblir et engangstilfelle

Dream on.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gruer meg til ti over fire, det blir et gigantisk antiklimaks å ikke ha DD hjemme. Særlig når hun i tillegg skal være på fest i helga - selv om jeg jo veit at hun faktisk ikke gjør noe og alt det der og at hun ikke glemmer meg bare fordi jeg ikke hører noe på en stund.

Endret av AltF4
Skrevet

Jeg er ikke blond nok til at det skjer. Worst case scenario: Det er fremdeles svart, med rødskjær. Best case scenario: knallrødt.

Du får slenge ut bilder i RPP av resultatet. :D

Skrevet (endret)

Ja, eller ha slike Converse med fôring. Ifg. minstesøss fungerer det greit nok. Ser ikke at hu bruker noe annet enn Converse, så. :p

Endret av Datasmurf
Skrevet (endret)

Blir Timbs på meg. Begynner å bli noen år siden jeg brukte noe annet enn sommersko året rundt, så jeg gleder meg.

Also: Vice City annonsert til iOS og Android "senere i høst". Yeyah

Endret av Villanden
Skrevet

Gratulerer

Har en venn som også har problemer med knærne, og må gjøre en mindre operasjon en gang i måneden, mest sannsynlig resten av livet. Noe kjipt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...