Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha. Ja, ikke sant.

Skal høre om jeg ikke kan invitere henne hit på søndag, men da må foreldre ut først. Hun er veldig grei der da, ikke noe problem at jeg bor hjemme. Kanskje jeg rett og slett har gjort det til et større problem enn det er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo sende en melding og si at du har hatt et intenst forhold over nettet med en som er 11 år yngre enn deg i over tre år nå, og at dere startet vennskapet da han var rundt 15 og du var rundt 26. Da blir hun skikkelig sjalu, og vil plutselig ønske å tilbringe ethvert våkent minutt omfavnet i dine armer.

Skrevet

Hahahaha.

Apropos intenst så jobber jeg intenst med en historieprøve nå. Det er den amerikanske og franske revolusjon som står for tur, samt Napoleon og Wienkongressen og dens følger. Opptøyene i Latin-Amerika er også med. Skolen er endelig i gang (men er ferdig igjen på fredag!).

Skrevet

Aiaiai! Du får sende foreldrene til tanter og onkler eller hva det måtte være!

Har noen følelser for en jente jeg også. Eller, jeg tenker ihvertfall i overkant mye på henne.

Skrevet (endret)

Vi skal finne på noe etter jobb på fredag.

Har sitti på Skype i to timer nå. Dette trengte jeg!

Endret av AltF4
  • Liker 1
Skrevet

Så jeg har lov til å sjekke opp 20-åringer?!

Ta alderen din, del på to og pluss på sju. Da får du godtatt minimumsalder.

Tar du alderen din, minus sju og ganger med to, får du godtatt maksimumsalder.

Skrevet

Kult å ha fire innleveringer til i morgen. Herlig at lærerne klarer å spre ut det tunge arbeidet utover året, slik at det ikke hoper seg opp før og etter feriene.

Neida, er så glad om dagen jeg, atte.

Ansvar for egen spredning!

Skrevet (endret)

Å herlighet, RoR. Nå kjente jeg hjertet mitt vrengte seg i empati. Kan ikke se for meg noe verre enn å miste en av brødrene mine. :(

Edit: Kan man spørre hva som skjedde? Er mulig jeg har gått glipp av noe helt åpenbart, men...

Endret av Eplefe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...