ShampooMacTavish Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Prometheus var kjempebra. Anbefales på det varmeste.
Slimda Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Prometheus var kjempebra. Anbefales på det varmeste. Neil deGrasse Tyson @neiltyson Prometheus goes 35 light yrs into space, but CharlizeTheron gaffes "We're a half billion miles from Earth"- just past Jupiter
ShampooMacTavish Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Den Tyson fyren har tydeligvis ikke studert språk. "Talemåter" eller "figure of speech" forekommer nemlig svært ofte i det vestlige samfunn, og særlig i populærkulturen. Endret 9. juni 2012 av ShampooMacTavish
Bruker-163290 Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Prometheus var kjempebra. Anbefales på det varmeste. Den så jeg både i 2d og i 3d, og jeg kan ikke si meg mer enig Jeg kunne skrevet dette uten å spoile men sånn at AltF4 ikke skal klikke: Slutten ga meg gåsehud!
ShampooMacTavish Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Litt av en spoiler. Endret 9. juni 2012 av ShampooMacTavish
AltF4 Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 JEG UNNGIKK DEN! HURRA. Hatt noen møkkdager, men nå går det bedre. Sågar fått en skikkelig interesse for Minecraft igjen, og bryr meg mindre om at jeg måtte rive halve huset mitt fordi det ble stygt. Jeg innser at jeg liker små stuer langt mer enn digre palass. Also, Max Payne 3 er sannsynligvis havnet i "aldri ferdig med"-hylla. Nå er det flere dager siden jeg rørte flerspillerdelen også.
Slimda Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Den Tyson fyren har tydeligvis ikke studert språk. "Talemåter" eller "figure of speech" forekommer nemlig svært ofte i det vestlige samfunn, og særlig i populærkulturen. Den Tyson fyren er blant de mest kjente astrofysikere i vår vestlige verden. Han vet nok hva han snakker om. Og når de først spesifiserer hvor mange lysår, burde de også ta med den riktige lengden (syns nå jeg...)
ShampooMacTavish Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Jeg vet godt hvem Neil deGrasse Tyson er, men han er ikke nødvendigvis flink i språk selv om han er flink i fysikk. Når det er sagt har jeg alltid vært den som har påpekt når sangen "Written in the stars - a million miles away" spilles at ikke en gang sola er så lite som en million miles unna. Nå husker jeg ikke hvor dette ble sagt i filmen, men jeg tror ikke det var en "movie mistake". Noen ganger kan jeg finne på å si "jeg har ikke vært på stranda på en halv evighet", men dette er selvsagt kun en talemåte.
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Litt av en spoiler. JEG UNNGIKK DEN! HURRA. Siden jeg ikke bryr meg om filmen kan jeg avsløre hva som står i spoileren. Hovedpersonen ble drept av et ekorn da han var ute for å mate en krokodille. Vennene slet med å komme seg videre i livet, men når de til slutt aksepterte det som hadde skjedd gikk det greit, og alle levde lykkelig til sine siste dager. Also, Max Payne 3 er sannsynligvis havnet i "aldri ferdig med"-hylla. Nå er det flere dager siden jeg rørte flerspillerdelen også. Det er jo litt synd. Virket som du hadde kommet langt også. Hvilket brett var du kommet på?
AltF4 Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Kom til favelaen, etter at han klipte seg. Veldig ironisk, siden jeg likte den biten utrolig godt. Skal aldri si aldri da, har spilt det en del online i ettermiddag så plutselig gidder jeg hoppe tilbake i historien.
Lakus Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Jeg liker Max Payne 3 når jeg spiller det, men på en eller annen merkelig måte frister det ikke å spille det. Also: BLÆÆÆÆÆÆÆÆH
AltF4 Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Der har du det faktisk. Det er ålreit når jeg setter i gang, men jeg gidder ikke sette igang.
Craxmerax Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Kan noen vennligst fjerne trolleposten i telletråden?
Gormers Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Hvorfor har jeg vært så dårlig til å engasjere meg i forumprat her de siste månedene
Datasmurf Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Hvorfor er jeg våken nå? Jeg skulle legge meg to. Curse you, Diablo 3!
ShampooMacTavish Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Kan noen vennligst fjerne trolleposten i telletråden? Igjen, fint om du linker til tråden det gjelder når du ber om sånt, det gjør ting enklere Hvorfor har jeg vært så dårlig til å engasjere meg i forumprat her de siste månedene Si det! Men hyggelig om du gjør et comeback, altså
AltF4 Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 http://kotaku.com/neal-stephenson/ Hah! Tidenes kameo. Med en slight pun. @Gormerero: Kom tilbake når du kan!
SLi Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Ikke start en tråd, da kommer det så mange folk. Jaaaaa, ehh ikke kom på serveren! ( 17 på igår tror jeg )
Lakus Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Nå er det ganske langt fra 17 på til vanlig da Er vel mer 3-5 som er normalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå