Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den som sover synder ikke!

Selv brøt jeg ned den veggen over telefonen, jeg regnet med at hun ikke ville høre noen ting så jeg lot det stå til. Hun hørte det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritbra. Trur ikkje Zealuu har gjort det. Dog, han nektar å sette seg ned for å tisse når vi er hos bestevenninna mi, så det høyres ut som om han har med seg høytrykksspylar. Så der er det ikkje mange vegger igjen. Venter berre på at typen hennar skal sette seg på fjeset til Zealuu og prompe laus. :D

Skrevet

Vår vegg ble revet da jeg satt i senga hennes med en laptop på fanget, og bare lot det stå til som om jeg var helt alene på mitt eget rom (En seng og en laptop, og jeg er helt borte fra omverdenen tydeligvis). Vi ble begge litt sjokkert i ett par sekunder, før latteren tok over.

Skrevet

Wait. Hun poppa kvisene mine sist helg. Det gjorde faen så vondt. Og ikke ble det noe bedre heller.

Jeg vil gå så langt som å si at jeg gikk fra og være kvisefri til griseri.

Skrevet (endret)

Eg er ikkje farleg, sjølv om eg har kniv. Eg er nesten aldri i dårleg humør når eg får vilja mi. >_>

Edit: LØGN! Eg foreslo at eg kunne bruke skalpellen for å snitte opp den som lagde krater på ryggen din! Og du truga med VALD når eg ikkje ville gje meg. :c

Endret av Eplefe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...