Cloudemyx Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Violeta Violeta var et fantastisk album. Siden jeg skal til Drammen på fredag, så kanskje jeg kan få kjøpt det da.
psyched Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 (endret) Night. Also, White Stripes er over og ut! EDIT: OOoooog der falt micen av QQ Da ble det visst nytt headset Endret 2. februar 2011 av backstabber
Gormers Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Ja hørte det. Var kanskje ikke en bombe med tanke på hvor lenge siden sist det var de gjorde noe fra seg.
Vaine Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 (endret) Til de av dere som faktisk liker Post Rock; I Hear Sirens – Breath On Glass, I Hear Sirens – Pale Moon, Guide Us Ashore. :3! Endret 3. februar 2011 av Vaine
AltF4 Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Morgen folkens. Har dere lagt merke til at "OK" ser ut som en mann som ligger på siden? Once you've seen it osv.
Craxmerax Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 (endret) Folk med smak leser ikke Ringenes Herre og ser ikke Star Wars. Noen som er pissed? Damn straight nubbinator! Møkkafilmer! Og hvorfor i helvete gadd de skrive en bok om den jævla ring-filmen? Og dele den i tre forskjellige bøker som tilfeldigvis har samme innhold som filmene? Fuck it, kommersielle drittbransje med han derre feite skjeggete kuken i spissen. New Zealand? Fuck it, det der er en parkeringsplass i Florida. Rage! Siterer en god mann, Vaine, "Det finnes et spesielt sted i helvete for dere" Endret 3. februar 2011 av Craxdm
Gal_ape Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 God morgen! Aaah, torsdag, en flott måte å starte dagen på: En kopp kaffe og RR på tv fra i går
Rider of Reason Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Til de av dere som faktisk liker Post Rock; I Hear Sirens – Breath On Glass, I Hear Sirens – Pale Moon, Guide Us Ashore. :3! Det der var bare elsk. Hvordan finner du all denne fantastiske musikken? ^_^
AltF4 Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 @Crax: eneste filmen George Lucas har bidratt positivt til er som bankraner-nisse i Hot Fuzz.
Craxmerax Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Jeg var ikke klar over hvor forvirret Altemann var. Tror du trenger litt hjelp :rolleyes:
Vaine Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Til de av dere som faktisk liker Post Rock; I Hear Sirens – Breath On Glass, I Hear Sirens – Pale Moon, Guide Us Ashore. :3! Det der var bare elsk. Hvordan finner du all denne fantastiske musikken? ^_^ Spotify og 'Related Artists'
AltF4 Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Jeg beklager, jeg mente selvfølgelig han andre pølsa. Han med disse fisering filmene.
Rider of Reason Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Ahhhhh, har veldig lyst til å kjøpe ny pc, men det er mye penger. ><
Rider of Reason Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Kjøper jo selvsagt for å oppgradere min nå 5-6 år gamle stasjonære (som da var state of the art) og fremdeles kjører det meste bortsett fra de nyeste mest krevende spillene. Her var oppsettet jeg tenkte på, vil mene det holder en stund. Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower Corsair TX 750W PSU Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S AMD Phenom II X6 1055T Gigabyte GA-870A-UD3, Socket-AM3 Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9 WD Caviar® Blue™ 1TB 3,5", SATA 6 Gb/s Gainward GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA Razer Lycosa Mirror gaming keyboard Logitech MX518 Optical Mouse, BenQ 24" LED V2420H Creative Gigaworks T40 Series II Pris 12.000
Craxmerax Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Det der vil holde lenge. Blir bedre enn min 3 år gamle pc som fortsatt tar alle spill på fullt ^_^
Vaine Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Mektig maskin det der, men jeg vil (som med Lakus) anbefale deg å vente til Skyrim specs er ute.
Craxmerax Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Jeg skal spise min imaginative hatt hvis den ikke kan kjøre Skyrim fint.
AltF4 Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Hvordan vil dere oversette "festskrift" og "jubilant" til engelsk? Og, ikke for være ufin og negativ eller noe, men med "dere" mener jeg i stor grad Zealuu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå