Cloudemyx Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hyggelig at andre finner kjærligheten, men for min egen del synes jeg det bare er deprimerende, for det gjør min egen situsajon mer frustrerende. Den ene personen jeg vil være med er opptatt med en annen. Finnes det flere slike sider som Chicken on a Raft? Foruten om Leekspin?
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 (endret) @Alti: Inkluderer det deg selv? Endret 7. desember 2010 av nubbiz
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 @Cloud: helt enig! Og jeg vet om fler slike, men da må jeg gi meg en økning i advarselsnivået og det gidder jeg ikke. men jeg syns chicken om a raft var herlig jeg også! @nubbinator: jeg skriver aldri eget brukernavn så det vet jeg egentlig ikke.
Cloudemyx Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 @Cloud: helt enig! Og jeg vet om fler slike, men da må jeg gi meg en økning i advarselsnivået og det gidder jeg ikke. men jeg syns chicken om a raft var herlig jeg også! Wat? Du må gi deg selv en økning i advarselnivået? :wacko: XD Den har snart stått på i en time og et kvarter...
Cloudemyx Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Du har altså bare slike sider som bryter med retningslinjene? Jasså ja.^_^ Tror jeg skal få satt opp høytalerene på veggen, så jeg kan få tvn på plass. Lei av å ikke ha tv på rommet. HeeeyOOOH! Chicken on a Raft! Endret 7. desember 2010 av Cloudemyx
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Trodde du du hadde bestilt bra bøker? ZI-motherfucker-NG
Cloudemyx Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jeg ønsker meg også de. Har de på norsk, men har lest de på engelsk også. De er best på engelsk synes jeg.
Vaine Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Trodde du du hadde bestilt bra bøker? ZI-motherfucker-NG Die. Endret 7. desember 2010 av Vaine
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Det går hardt utover bøkene Vaine liker idag
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jeg får tro han tåler såpass. Jeg mener i hvert fall fint lite med det.
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 "WikiLeaks-sjefen siktet for voldtekt av sovende kvinne. Og for å ha presset opp kvinnes bein og hatt sex med henne uten kondom." Hva er forskjellen? Og når ble det ulovlig å ha sex uten kondom?
Mokko Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Nå har jeg ryddet en hel haug brusflasker, ryddet lagre, støvsugd, båret søppel, tørket støv og skitt, måkt snø og ryddet en hel haug annet shit fram og tilbake i seks timer. Yay. Og gratulerer så mye til Eplefe og Zealuu!
ShampooMacTavish Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Trodde du du hadde bestilt bra bøker? ZI-motherfucker-NG Retningslinjene punkt 2.3 - Posting Innlegg inneholdende banning, flaming, personhets og anklager om fanboyisme og lignende tolereres ikke. Det samme gjelder andre innlegg som bidrar til å skape en negativ stemning. @nubbiz: Å voldta noen uten kondom er jo verre, da man kan overføre STD-er, samt gjøre offeret gravid.
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 For all del, ja, jeg er helt enig med deg. Men måten jeg tolket overskriften på så var han siktet for voldtekt, siktet for å presse en dames bein opp og siktet for å ha sex uten kondom. Som om det var 3 separate handlinger, hvor bare den første var voldtekt.
Vaine Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Da var kanelgiffler, firkløver og cola kjøpt inn, and to hogwarts I go.
Lakus Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Fuck Hogwarts. Norge spiller håndball! Endret 7. desember 2010 av Lakus
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Trodde du du hadde bestilt bra bøker? ZI-motherfucker-NG Retningslinjene punkt 2.3 - Posting Innlegg inneholdende banning, flaming, personhets og anklager om fanboyisme og lignende tolereres ikke. Det samme gjelder andre innlegg som bidrar til å skape en negativ stemning. Krabb tilbake til kataklysmen din du som den inngrodde mosadott der du siter å sutter på pattene som sitter på den såre melkekua som heter Blizzard med en hånd nedi potetgullpåsan og den andre på musa i det derre drittspillet. Alle som spiller WoW er single kvieste nerder og en skam for samfunnet. Tror jeg brøyt samtlige retningslinjer du postet der eller? Skal vaske do jeg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå