Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deadwood vil jeg spesielt anbefale. Ble ferdig med den for ikke lenge siden og skulle ønske jeg aldri hadde sett den.

Så jeg kunne sett den på nytt med friske øyne selvsagt.

Skrevet

Slike har det blitt mange av i år. :whistle:

De gavene er etter min mening de beste, for da får du jo noe du vet du vil like. Ikke at det er noe problem i min familie, for vi gir som regel akkurat det folk ønsker seg i gave.

Ingen overraskelse, men heller ingen skuffelse.

Kjøpte meg My Chemical Romance - Danger Days: The Fabulous lives of the true Killjoys California 2019 edition. Hah.

Kjøpte meg en boks med alle 7 Harry Potter bøkene i adult Hardback, boken 'Dyreliv i Havet' av Frank Emil Moen (must have for alle som er interessert i marin natur) , en blu-ray pakke med hele 'Planet Earth' serien, Fallout: New Vegas, 4 musikkalbum (God is an Astronaut og Age of the fifth sun av God is an Astronaut, The Fallen Host av Blueneck og Lights and Wires av Black Sun Empire). I tillegg til at jeg blir å kjøpe meg en del nye klær før julen. :3

Skrevet

Wohoo, betyr det at det blir Suicide Girls igjen Eplers? Genialt. Hei igjen forresten.

Ja, ja det gjør det. ^_^

Trodde MCR var kult i 2007 :p

Personlig har jeg likt dem siden 2004. 8D

Kjøpte meg en boks med alle 7 Harry Potter bøkene i adult Hardback, boken 'Dyreliv i Havet' av Frank Emil Moen (must have for alle som er interessert i marin natur) , en blu-ray pakke med hele 'Planet Earth' serien, Fallout: New Vegas, 4 musikkalbum (God is an Astronaut og Age of the fifth sun av God is an Astronaut, The Fallen Host av Blueneck og Lights and Wires av Black Sun Empire). I tillegg til at jeg blir å kjøpe meg en del nye klær før julen. :3

Jesus Kristus. Nei, det får bli etter-julegavene til meg selv. :p
Skrevet (endret)

Okei, men hva regnes som gigantiske lår? ;__;

Jeg er ikke noe flink til å være fordomsfull mot utseende.

Dsfdsgdfdsf. Å lete etter en SG uten piercinger er litt som å prøve å finne en norsk niendeklassing med korrekt foundationfarge.

Endret av Eplefe
Skrevet (endret)

post-61-1101156663_thumb.jpg

Unormalt store lår er gigantiske lår. Kraftige lår er helt greit.

Angående piercinger: Noen få er okedidok.

Endret av nubbiz
Skrevet (endret)

Absolutt ikke skivebom det der. Kanskje litt mer former for min del, men vatevs ^^, Kjekt å se deg igjen.

Hva er de gule eggene på bordet?

Endret av nubbiz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...