Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vel ikke sånt når jeg gikk på skolen tror jeg. Men jeg har noen ubrukte poeng fra militærtjenesten liggende å slenge.

Og dere, er det bare jeg som lurer på hvordan nubbinator ser ut? Har ikke øyne i nakken og fikk dermed ikke sett ham under dusjseansen vår.

Ja, også Black Debbath – La Ungene Slippe Korps.

Du vil bare ha meg som bakgrunn på iPhonen din du.

Skrevet

Også? :o

Hvem er dama?

I tillegg til ren nysgjerrighet selvfølgelig. Og matters most private ;)

Ei på jobben. Jeg vet ikke, har vel ikke den største sjansen i verden.

Skrevet (endret)

Gjorde aldri lekser i ungdomsskolen. Da mener jeg aldri, er rimelig god til å improvisere :) Ser ikke ut til å bli noe særlig med lekser på videregående heller... Gikk ut av 10. med 4,7 og g i orden :)

Er det noe jeg ikke liker med yrkesfaglig videregående er det den utrolig lette matten. Når jeg er ferdig med alle oppgavene + lekser etter 15min så er det rimelig kjedelig med 90min timer... Tror vi hadde vanskeligere matte i 8. :(

Endret av backstabber
Skrevet (endret)

Om Shampoo klarer å hekle inn en sensuell dusjscene med oss to i eventyret sitt så skal jeg dele mitt fabelaktige utseende.

Med det nicket jeg har må jo jeg være en slags Dødens Engel i historien. Jeg har tross alt forumets mest technekro nick.

Og folk av slikt kaliber gjør seg dårlig i hete dusjscener. Kind of breaks the character.

Nå, seng. God natt!

Endret av AltF4
Skrevet (endret)

Hva om jeg sier jeg er ei jente? :innocent:

God natt pus.

The Walking Dead er zombieness på sitt beste!

Endret av nubbiz
Skrevet

Shampoo, kan vi ikke si at du kan bruke meg, men ikke misbruke meg i storyen?

Jeg tar kontakt med alle som har svart "ja" og spør de hva slags rolle de ønsker når jeg kommer så langt. Skal ikke drite ut noen som ikke vil :p

Om Shampoo klarer å hekle inn en sensuell dusjscene med oss to i eventyret sitt så skal jeg dele mitt fabelaktige utseende.

Dette må nesten gjennomføres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...