Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den søteste engelen har det meget bra. Enn englekongen?

Awww, det var godt å høre! Englekongen har det bra han også. ^_^ Han innser at han kan være på vei mot et dilemma av et luksusproblem. :whistle:

 

Høres ut som om du begynner å komme deg igjen. Godt å høre!

 

@backstabber: Det minner fryktelig om Cancer Bats.

Lenke til kommentar

Her har det skjedd ting mens jeg har vært i drømmeland. Familien er i bursdag og jeg er hjemme.

Senest i natt tenkte jeg på at det kunne være på tide med en ny poll og hva får jeg se når jeg åpner forumet i dag? En ny poll.

 

Litt av et tiltak Shampoo. :thumbup: Er litt i tvil om jeg skal spille noen rolle i dette episke eventyret, men men... Det blir iallefall spennende å følge med på det.

Lenke til kommentar

Fuck it. Denne avataren får ikke leve lenge. Skal fp laget en ny versjon av den game steinen.

 

Woho!

 

Also, så for meg at jeg skulle gjøre teksteventyret mer eller mindre alene, synes alltid at skrivearbeidene mine blir best når jeg jobber alene. Allikevel er det selvsagt tipp-topp med input, og jeg vil trenge litt info fra alle som vil ha brukeren sin med i historien.

Lenke til kommentar

Damn! Lastet ned en app som sa den skulle finne ut hvem jeg tenkte på ved å stille meg maks 20 spørsmål. Har til nå tenkt på Obama, Simba (fra løvenes konge) og min bedre halvdel. Den tok rett på alle 3.

 

Og Cloud Strife.

 

Og fuckings Monkey fra Enslaved!

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Akinator er konge, har bare klart å lure ham en gang. ^_^

 

Oioi! Hva da?

La meg bare si at hvis det fortsetter slik kommer jeg til å stå ovenfor et veldig vanskelig valg snart. ;)

Ikke gjør oss så nysgjerrige da! Håper du får lyst til å dele det med oss en gang.

Hmmm, ok da. Jeg oppdaget nettopp at sjarmen min kan være litt for effektiv. Hvis jeg fortsetter på denne måten kan jeg måtte velge mellom 4 snart. Og hvordan i huleste gjør man et slikt valg. :hmm:

Lenke til kommentar

Oioi! Hva da?

La meg bare si at hvis det fortsetter slik kommer jeg til å stå ovenfor et veldig vanskelig valg snart. ;)

Tease, tease tease....

Og han gjettet Tommy Rogers, vokalist i Between the Buried and Me. Jeg er imponert.

Han har gjettet en random karakter fra en warhammer 40k boks. Svarte på spørsmålene utifra hvordan han så ut på esken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...