Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*gjesp* God morgen mine kjære små forumengler! *gir alle en klem* Hvordan står det til med dere?

 

Jeg våknet for en liten stund siden etter å ha sovet i 15 timer. Hadde en venn på besøk og vi våkte rundt fra fredag til lørdag, planen var å gå på kino i går kveld, men vi ble begge så trøtte at vi la oss i stedet. :p

 

Jeg fikk også en VELDIG hyggelig melding på fredag, så dette har vært en super helg. :thumbup:

 

Vet desverre ikke om hva som er mulig å gjøre i Oslo Ehtram, men jeg er sikker på at det er mange muligheter. :)

Lenke til kommentar

Oslo på en søndag? Tja. Med tanke på hvor fint vær det er fot tiden er iallefall frognerparken godt ute av bildet.

 

Er det dårlig vær i Oslo i dag? Her skinner sola som bare pokker, er én varmegrad og hadde ikke nabokatta sitti på fuglebrettet er jeg sikker på at vi hadde hørt fuglesang. Og Råholt Rock City er jo ikke så alt for langt unna Oslo.

Lenke til kommentar

Ikke misforstå, jeg liker kaldt vær. Det er noe med det som gjør luften mye klarere. Det at de store folkemengdene på gatene blir minsket ned til en rekke mennesker som hulker fordi det er kaldt er også litt fascinerende. Vinteren er vel kanskje ikke den mest behagelige tiden, men det er klart en av de mer interessante.

Lenke til kommentar

Haha. Der hadde du virkelig lykken på din side. Nei, jeg giftet meg med ei rikdommsyk-dame (de som har gjort sidequestet kjenner hu vel igjen) i Brightfall og plasserte hun i landsbyens dyreste hus med rikelig av lommepenger. Når vi fikk unge derimot så klager den lille konstant på hvor stygt huset han bor i er.

 

Han skulle bare visst at i landets kongelige slott bor den andre kona mi og min andre sønn ^_^

Lenke til kommentar

Jeg har alt sett at du har to barn ja, tenkte jeg skulle gi deg litt konkurranse :p

 

Har alt ei kone og en datter, kanskje jeg skulle flytte dem inn på slottet.... Er tross alt gift med you know who, og etter hva vi har vært gjennom fortjener hun kanskje mer enn 50 spenn og et trangt to-etasjes hus. Selv om hun er lykkelig hele tiden.

Lenke til kommentar

Kan vi ikke heller møtes og få barn sammen? Innlegg.nos første kjærlighetsbarn.

 

Regner med du er mannlig helt som meg selv, men vi kan jo bare gifte oss og så hente en stakkar eller 5 på barnehjemmet. Ikke at jeg egentlig kan huske å ha sett noe barnehjem, men det sto skrevet om det i manualen.

 

Dessuten kan vi benytte anledningen til å åpne den demondøra som krever to helter.

Lenke til kommentar

Molyneux og gjengen kan kanskje ikke så mye om optimalisering og brukergrensesnitt, men de kan mer om kombinasjonen stemning, humor og kos enn noen andre.

 

@Vaine: Fable 3.

 

@nubbiz: Jeg er egentlig uenig. Jeg elsker å kjøre tog og buss (og bil forsåvidt). Bare sitte der, slappe av, se seg litt rundt. Digg! Rett nok ikke flerfoldige timer, men ett par gjør jeg med glede. Så lenge det er posjonert utover et visst tidsløp selvfølgelig.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...