nubbiz Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Hvis du slutter så skal jeg tapetsere koppen din med Nier-motiv.
psyched Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Keep on playin RoR! Du vet du vil Da er det (snart) god natt.
AltF4 Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 nubbiz Faen ta, det skjer noe bøll med nettet på kveldstid. Får ikke åpnet en eneste nettside og MSN logger av.
nubbiz Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Hadde noe problem med msn her om dagen jeg også. Eneste var at alt annet fungerte. Ellers synes jeg denne finn annonsen var meget kreativ.
Rider of Reason Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 (endret) Hvis du slutter så skal jeg tapetsere koppen din med Nier-motiv. Vet du, det frister faktisk. ^_^ Skal legge det fra meg nå, må bare... @Erik: Du er ikke så langt unna realiteten der Erik. Ikke vært så oppslukt av et spill siden Ocarina of Time. Endret 7. september 2010 av Rider of Reason
Cloudemyx Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Hvis du slutter så skal jeg tapetsere koppen din med Nier-motiv. Vet du, det frister faktisk. ^_^ Skal legge det fra meg nå, må bare... Jeg leste litt fort og trodde det stod "tapetsere kRoppen din med Nier-motiv".
Rider of Reason Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 (endret) O, var det ikke det det sto? :o Var det jeg også leste. Edit: Men en kopp med NieR logoen, eller Kainé ( ) på hadde vært AWESOME Endret 7. september 2010 av Rider of Reason
Cloudemyx Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 (endret) Jeg som liksom skulle legge meg for 2 timer siden. -.- Nå har jeg vondt i hodet. Og din kjærlighet for Nier sier meg bare at jeg må få prøvd det en dag jeg også. Endret 7. september 2010 av Cloudemyx
Rider of Reason Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 (endret) Og din kjærlighet for Nier sier meg bare at jeg må få prøvd det en dag jeg også. *Nikker frenetisk* Edit: Vet ikke hva det er, må være noe med kombinasjonen av vakker musikk, rørende historie og virkelig koselig stemning som gjør at jeg har falt så for spillet. Endret 7. september 2010 av Rider of Reason
Cloudemyx Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Ja jeg må virkelig få spilt litt en dag. Nuh skal jeg legge meg.
Rider of Reason Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 God natt Cloudemyx! Jeg får prøve å rive meg fra spillet igjen. Kanskje sitter jeg her fremdeles når du våkner (håper ikke det).
nubbiz Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 God morgen mine felles troll. Idag er det lydproduksjon.
Laland Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Engelsk nå. Dum lærer, men med historie og religion senere er det goodtimes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå