Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lo:

Dude, shut the fuck up. I'm so sick of people saying "Why bother being good at rock band when you can play real guitar?". It's because it's a GAME, it's fun to play, and I play it because of that. Do you ask your friends to kill real people instead of in a game because they like to play Call of Duty? No, so shut the fuck up. So? ignorant.
Lenke til kommentar

var innmari nær å vise følelser som ikke er en mannete mannemann verdig.

 

 

 

Jeg òg. Tror til og med jeg hadde et litt svakt øyeblikk der jeg viste dem også. Flott serie.

We are the same, you and I.

 

Jeg datt ut midt i fjerde av ymse grunner, men "gidder ikke mer" er egentlig en av dem.

Som jeg skrev på Facebook: Lost tok seg heftig opp i sesong fire. Femmern var så-som-så, men sesong seks, især siste halvdel, var et eventyr av en annen dimensjon.

 

Det er sesong tre jeg har hørt flest gi seg i, og jeg kan forstå det. Veldig lite som skjedde.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ferdig med Lost. Sitter med blandede inntrykk, og var innmari nær å vise følelser som ikke er en mannete mannemann verdig.Først nå innser jeg hvor mye jeg liker den serien :(

 

Jeg oversteg den grensen som overgikk en mannete mannemann verdig :rolleyes:

 

Vurderer å se gjennom hele serien. Holdt følge til midt ute i endre sesongen, hvor jeg rett og slett ikke gadd mer.

 

Jeg har tenkt å vente et eller to års tid slik at jeg ikke husker så mye når jeg begynner på nytt. Helt fantastisk!

 

Jeg har aldri sett en eneste episode av Lost.

 

Det bør du gjøre. Som Laland så så pent, Lost er et eventyr av en annen dimensjon! (vet han bare sa det om siste halvdel av sjette sesong, men uansett..) :rolleyes:

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

RoR: Tja. Kommer an på alder og interesse. Den er en småmorsom straight-forward actionfilm med Stallone og Statham i hovedrollene. Et filmpar som forøvrig funket veldig bra sammen.

 

Som en mann som har vokst opp med og elsker Rocky og Rambo-filmene, så var The Expendables en veldig kul film. Å se Arnold og Dolph Lundgren igjen var heller ingen uting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...