Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whuips, da snapser jeg meg opp til postkontoret og henter t-skjortene mine. Jeg jogget opp dit i går, ja, jeg jogget (!), men ble møtt av en lapp hvor det stod at åpningstiden var forkortet med en time takket være sommeren. Nuvel, da blir det en liten spasertur i dag.

Jeg merker at jeg egentlig er i eksepsjonelt godt humør i dag.

Skrevet

Helt kurant ytelse i Firefox også forøvrig.

Litt synd at kameraet mitt ikke er vanntett da det regner som aldri før ute. It´s a beautiful thing.

Skrevet (endret)

Vi (mamma og pappa) har kjøpt en iPod Touch til min lillesøster i bursdagsgave. Siden jeg har en iPhone, har jeg jo også en apple-konto som jeg har kjøpt spill til.

Er det lov å bruke en konto på to (eller flere) forskjellige "devices" samtidig?

Edit: Hverken iPhone eller iPod er jailbreaked hvis det har noe å si

Endret av Error
Skrevet

Fruen bruker min apple-id, så det funker iallefall.

Og siden det såpass lett som det er så rekner jeg med det er lovlig. Muligens de har maks antall enheter per id eller noe.

Skrevet

Da har jeg nettopp bestilt meg nye telefon, HTC Desire! :D

Kult :) De sier jo at det er "den store iPhone-killeren". Jeg sier som jeg alltid har sagt at iPhone er for entertainment og at HTC er mer for jobb, men HTC begynner jo også å komme seg ganske godt på entertainment-delen.

Faren min vurderer sterkt å kjøpe Desire, men han er litt skeptisk pga dårlig batteritid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...