Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Reunion? Mulig jeg joiner det. Ellers kunne man jo prøve til helgen, men da skal jeg sikkert ut og gjøre noe annet eller spille Halo Wars-turnering =/

Endret av drugiS
Skrevet

Jeg spiller flere spill jeg, Lakus. Tenk det! Moren din var ikke så "Bad Company" i går kveld btw.

Men nå skal jeg se Liverpool bli ødelagt. C ya.

Skrevet
Jeg skjekket ut fyren med en gang,ettersom beskrivelsen var såpass tiltrekkende. Ble superskuffa når jeg så at han var FAN av nesten alle frukter som eksisterer + megan fox, og hadde prestert og melde seg inn i en gruppe som het "I was shocked when I saw 'Woman' spelt backwards is 'Kitchen'" på toppen av det hele var profilbildet opp ned, noe som ende med at jeg snudde laptopen og mistet den på kneet. Takk for at du spammer wallen min med undøvendig dritt Håkon.

Etter at jeg skrev resuméet til Atsjonas på Facebook. Awesome.

Skrevet

Jeg spiller flere spill jeg, Lakus. Tenk det! Moren din var ikke så "Bad Company" i går kveld btw.

Men nå skal jeg se Liverpool bli ødelagt. C ya.

+9001

Skrevet

Men Gears 2 er så underlegent at det nesten er morsomt.

Skrevet

Men Gears 2 er så underlegent at det nesten er morsomt.

Smak og behag Lakus, smak og behag...

Skrevet

Joda, det er det, men jeg takler nesten ikke tenke på Gears 2 lenger. Så mye jalla som ødelegger det det første spillet grunnla.

Men nok om det. God natt.

Skrevet (endret)

Ja, kan dele erfaringer jeg. Er bare å spørre det. Akkurat nå sitter jeg å tenker at jeg burde ha startet på dette essayet om canadisk politkk før.

Endret av halvis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...