Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skuffende gaming- helg for min del også. Hele helga gikk med på OL og annet tull og tøys. Fikk ikke startet opp et eneste spill.

Skrevet

Jeg føler øynene detter mer og mer sammen, tiltross for at det er intressant det vi har om i historie. Trenger noe som kan vekke liv i meg.

Skrevet

Jeg har brukt nærmere 1800 kroner i løpet av en søndag og frem til nå på mandag. Spotify Premium, Rammsteinbilletter til meg og Zealuu og røyk. Fu. Jeg liker ikke å bruke penger.

Skrevet (endret)

Synes det konstant er deprimerende å skjekke kontoen nå for tiden. Selv om stipendet akkurat har kommet

Endret av Ehtram
Skrevet (endret)

Snakker om kontoer, jeg oppdaget jeg hadde en ekstra konto med 5,6k på fra 2002, etter jeg fikk nettbank for en liten uke siden.

Endret av Fenix
Skrevet (endret)

Digg dag i dag med kun en liten enkel prøve om mellomkrigstiden og ellers har det vært baking av fastelavensboller i mat og helse. I dag gikk jeg faktisk ekstra tidlig på skolen, og var der 15 min før timen begynte. Faktisk utrolig deilig å høre på ipoden mens man går til skolen, mens det er helt stille og rolig både ute og inne på skolen. I tillegg slipper jeg å løpe som jeg alltid må.

Tidlig på skolen i morgen også, hvor de tre første timene er satt av til bading. Ja, vi skal på svømmetrening i tre timer tre dager til:D

Nå skal jeg møte ei jeg holder på med og sammen se håndballkamp til noen jenter i klassen.

Hva skal folket da?

Og mens vi snakker om penger, jeg ser nå at jeg har brukt 14 tusen siden starten av januar...

Endret av Paisley
Skrevet

Qq moar, eg har brukt over 25 000 berre i dag. Innan onsdag vil den summen vere nærmare 40 000. Og ingenting av det er brukt på noko eg har lyst på, kun rekningar og nødvendige ting <_<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...