Error Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Hm, fikk femmer på muntlig. Er vel bra nok, men jeg har fått så dårlige karakterer i matte det siste halvåret at jeg muligens havner nede på en firer uansett.. Misforstå meg rett, er ikke direkte skuffet, men jeg jobbet mye i går og jeg trodde at sekseren var sikret.
Cloudemyx Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Endelig ferdig med å rydde/vaske/støvsuge rommet til jul. I morgen: Sandvika senteret Lørdag: Sannsynligvis hjelpe mamma med å vaske taket på kjøkkenet og i tv-stua. Søndag: Bursdag til kusine. Mandag: Jobb. Tirsdag: Chillen med AC2. Onsdag: Chillen med AC2, Hovmesteren og grevinnen og pynte juletreet med familien. Torsdag: JULAFTEN!!! Tre nøtter til Askepott og Disney. Rett og slett sitte å vente på maten og pakkene. Bestemor og bestefar kommer på besøk på kvelden. ^_^ 1.juledag: Bursdag til en annen kusine...<.< 2.juledag og videre: Chillen, se på tv, drikke Burn, spille og spise god mat. Yay!!
Eplefe Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Helvete. 4/5 på Poltikktentamen. :< Snakk om å drepe julegleden. Hvis jeg ikke har en femmer i det faget på terminkortet tror jeg jeg bare låser meg inne til over nyttår.
Lakus Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Æsj. Skal jobbe første mandagen i det som skulle vært den første ferieuka. Jaja, jeg får iallefall dobbelt betalt.
Vistula Uhlan Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Eg fann ein minst eit år gamal sjokolade i ei skuffe når eg rydda i dag, den smakte ikkje godt...
Vistula Uhlan Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Åt den ikkje, berre smakte på den. Var nysjerrig.
Lakus Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Var full stans på t-banen i dag og jeg har til nå brukt en time og ti minutter på en tur som vanligvis tar sirkus 20 min. 50+ av minuttene har vært stillestående venting i minusgrader og sterk iskald vind, noe som knakk en etter en på perrongen. De fleste stakk til en buss eller en taxi etterhvert som tiden gikk, mens vi tapre få holdt fortet. Og når jeg kan si at jeg frøs godt i fullt arbeidsutstyr da fatter jeg ikke hvordan jenta med kun skjørt og strømper klarte seg. Jeg tenner denne røyken for deg, tapre pike, mens jeg går den kalde veien hjem.
Gcduden Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Ferdig med Half-life 2 for andre gang. Tror jeg aldri går lei dette mesterverket.
psyched Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 (endret) Da er jeg hjemme fra jobb. JULEFERIE !!1!!!1! Aaaaaahhhhh.... Men det betyr bare mer jobb Jaja, tjener nok ca. 7000 denne måneden Endret 17. desember 2009 av backstabber
Laland Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Fått min nye Kone (knis), og oppdaterer firmwaren nå. Julegaver type finnes hos gullsmeder har blitt handlet og kortet ynker seg i smerte. Etter skolen i morgen er det ferie, etterfulgt av tidlige julegaver samt Avatar. Resten av helgen tilbringes m/familien og pinnekjøtt på lørdag. På søndag forlates Kragerø til fordel for Asker, hvor jeg blir til flyet til New York tar av på tirsdag. Aw. Es. Ome.
Lakus Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Awe so me er vel en bedre oppdeling om man skal ta det ord for ord?
Odesseiron Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Skal man ta det ord for ord blir det jo awe some.
Snorre Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Jeg samstemmer med Odesseiron. Awsome er sammensatt av "awe" og "some". "Awe" kan ganske enkelt oversettes til æresfrykt på norsk. Å føle stor respekt og frykt for noe. Derav, "I was awed by some movie". Eller ganske enkelt "The movie was awesome".
Lakus Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Men siden Laland først var i gang med å dele det opp i tre tenkte jeg at jeg også skulle dele det i tre, men i ord fremfor random bokstaver. Utover det er jeg selvfølgelig helt enig med dere.
Laland Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Tenkte ikke så mye på orddelingen der, men følte at tre stavelser hadde litt mer trykk enn de to en får med å-sømm. Forøvrig så blinker min Kone rødt, gult, grønt, blått og rosa nå. Det. Er. Awe. Some.
AltF4 Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Det blir ikke herlig før du setter de i rotasjon min gode Laland.
Laland Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 De gjør det. Mot klokken. Det er et forbanna juletre på musematta mi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå