Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vekke fra forumet i noen dager og alt er snudd på hodet.

Sånn er det her på forumet. Du kan ikke snu ryggen til oss i et øeblikk uten at vi finner på nye helsprøe ting som snur vegen opp ned og ned opp. :)

Edit: Du må ikke forlate oss HCG. Bli her. Pwettypwese. :innocent:

Endret av Rider of Reason
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger merke til at jeg har én eller to advarsler på alle forum jeg henger på. Problemet er at jeg ikke kan huske innleggene jeg fikk advarslene for. Hmm, er jeg en liten forumvarulv?

Trykk der det står advarsler :]

Og ja den sangen er catchy.

Vel, den sier bare "Spam".

Sa aldri din mor til deg at du ikke skulle spamme?
Skrevet

Spillmagasinet kommer til forumet vårt og mange graver seg ned selv om det kan være bra tidlig å komme med noen dom.

That's the gist of it.

Men jeg har vel sagt god natt, så jeg får velg følge opp.

Skrevet

Laste ned som word-dokument og printe ut? Det hadde faktisk vært litt fett.. Vi har jo tidenes sitcom-skript her! :D

Er en pring knapp under tråden. Jeg utfordrer en av dere til å klikke på den!

Done. Men det er bare de to første dagene (53 sider i OOO)

Skrevet

I morgen skal jeg kjede meg en del, forhåpentligvis få installert nett på hytta, og kanskje lese en bok - om jeg gidder.

Og jeg vet ikke hva greia med å rope navnet til Laland er, men jeg kan ikke si annet enn at jeg liker det.

*Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland, Laland*

Skrevet (endret)

Såså folkens. Tenk positivt, dette er bare en litt dårlig dag. Tenk positive tanker og positive ting skjer. Forumet blir ikke ødelagt, det er som med finanskrisen, alt ligger i tankegangen vår.

Å og kan ikke glemme: *Laland Laland Laland Laland Laland Laland*

Endret av Rider of Reason
Skrevet

Laste ned som word-dokument og printe ut? Det hadde faktisk vært litt fett.. Vi har jo tidenes sitcom-skript her! :D

Er en pring knapp under tråden. Jeg utfordrer en av dere til å klikke på den!

Done. Men det er bare de to første dagene (53 sider i OOO)

Åååååååh, skuffa.

Jeg har ett annet oppdrag til alle, gi ett pluss+ rykte til førsteposten. Morsomt om det hadde vært posten med flest pluss rykte greier.

Skrevet

Har HCG blitt en emo-queen?

I lol´ed.

Jeg er egentlig ikke så veldig keen på å begynne å misbruke tilbakemeldingssystemet andre dagen det er i gang.

Skrevet (endret)

Det sparer dere for et helt tastetrykk om dere bare gir pluss til posten under lolidude sin.. den første posten på denne siden.

Endret av Mokko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...