Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Tanten min er balletinnstrukstør på en eller annen VGS MDS linje, og på opptaksprøvene, så prøver de å lirke ut de som ikke har talent i dansing, selv om de har 5.9 snitt, og heller gir de som kan danse masse poeng. De har jo selvfølgelig ikke lov til det, men forstår godt hvorfor.

Lenke til kommentar
Jeg vil være 15. <_<

Når du er 11 så vil du vare 15 når du er 15 vil du være 16 når du er 16 vil du være 18 når du er 18 vil du være 20 når du er 20 vil du være 23 når du er 23 vil du være det. Når du er 25 vil du være 20 når du er 30 vil du være 20 når du er 40 50 60 så vil du være 30. Når du er 70 er du fornøyd når du er 80 er du 2

Lenke til kommentar

Wee, ferdig med skolen i dag, så kan vel poste mine karakterer.

  • Spansk - 4
  • Historie - 4
  • Gym - 4
  • Norsk skriftlig - 4
  • Nynorsk - 3
  • Norsk muntlig - 4
  • Fysikk 1 - 3
  • It 1 - 5
  • Matte R1 - 3
  • R1 eksamen - 2
  • Int. engelsk skriftlig - 5
  • Engelsk muntlig - 4

Vet ikke helt hva jeg synes. Tror jeg kunne gjort det litt bedre hvis jeg hadde hatt bedre disiplin og sovet mer -_-

 

På ungdomsskolen hadde jeg vel rundt 4.8 i snitt elno sånt.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Hehe, nei da. Var bare det at 2 PShop-kontoer som er mine har blitt slettet pga. alderen.

Tør jeg prøve mammas navn?

 

Nei, da blir du jo jente! :o

 

EDIT: Fikk 4,6 i snitt i år, ca 0,1 dårligere enn forventet. Men til neste år skal jeg fikse meg 5 i snitt.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Tjente 250,- på å male gjerdet vårt i dag :)

 

Hehe, nei da. Var bare det at 2 PShop-kontoer som er mine har blitt slettet pga. alderen.

Tør jeg prøve mammas navn?

Nei, det burde du ikke gjøre.

 

Jeg vil være 15. <_<

Når du er 11 så vil du vare 15 når du er 15 vil du være 16 når du er 16 vil du være 18 når du er 18 vil du være 20 når du er 20 vil du være 23 når du er 23 vil du være det. Når du er 25 vil du være 20 når du er 30 vil du være 20 når du er 40 50 60 så vil du være 30. Når du er 70 er du fornøyd når du er 80 er du 2

Når man er død, så vil man være levende.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...