Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

La meg i åtte-tiden tror jeg, og våkna nå. Er så tett i nesen og forkjølet at det gjør vondt. Har blåst ut så mye jeg kan og putta en god dose nesespray i begge neseborene.

 

EDIT:

Flest brukere aktive var 631 den Igår, 19:14
Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekko.. Ekko..

 

EDIT: Ingen her, nei...? :cry:

 

EDIT2: Får vel gjøre et forsøk på å sove nå..

 

EDIT3: Jeg får rett og slett ikke sove. Blir liggende og hoste og irritere meg over vondt i halsen samtidig som jeg ligger og tenker alt for mye. Vurderer å bare stå opp.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Wildheart, har du mulighet til å reservere 2 billetter til HP6 premieren på kinoen din (hvis du jobber på en fin kino selvsagt?) Hadde vært evig takknemlig.

 

Og uansett, etter å ha sett på komponentene til http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10386]denne så har jeg bestemt meg for at jeg skal ha den, om det så blir om et halvt år eller ikke har ikke noe å si.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jeg har lyst på denne :cry:

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10168

 

Mangler bare 4000 tusen, og når jeg har det er den utdatert.

 

La meg i åtte-tiden tror jeg, og våkna nå. Er så tett i nesen og forkjølet at det gjør vondt. Har blåst ut så mye jeg kan og putta en god dose nesespray i begge neseborene.

 

EDIT:

Flest brukere aktive var 631 den Igår, 19:14

Den Igår

 

Haha, to leifer i to ord :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er ikke du 14? Søk deltidjobb som avismann eller hos en lokal butikk og stå på, da tar det ikke lang tiden. Skal selv gå ut for å få deltidsjobb nå.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har tenkt på Spaceworld eller Gamestop på tveita, her får du rundt 90/time tror jeg, og du får låne spill hvis du behandler dem pent. Det er jo litt vinn/vinn situasjon, da jeg bruker masse penger på spill, og man tjener penger der og. Har også tenkt litt på matbutikker, men spillbutikkene kommer foran.

 

Er ikke du 14? Søk deltidjobb som avismann eller hos en lokal butikk og stå på, da tar det ikke lang tiden. Skal selv gå ut for å få deltidsjobb nå.

Nnntjaaaa... Okey da. Men det er forsent med sommerjobb nå, alt er vel tatt?

 

Tenker mer på deltidsjobb generelt. Ta en lørdag der du jobber 4-5 timer f.eks.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Woa.. Pcen jeg skal ha har en 1TB hdd.

 

Edit: Vil jeg få med W7 og gratis oppdatering hvis jeg bestiller den nå i nærmeste fremtid? Var detikke noe slik at alle windowsmaskiner bestilt etter 1. Juli ville få gratis W7 oppdatering når det kommer ut?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...