Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FAEN I HELVETE!

 

Greit nok at lillesøsteren min gråter, selv om det i seg selv er irriterende, det var tross alt "hennes" dyr som døde, men nå har stan meg lillebror begyt å gråte også. Og det er KUN for oppmerksomhet. Kjenner igjen hans falske gråt lang vei, og den er enda mer irriterende enn vanlig gråt.

 

Kall meg hva du vil, det er irriterende!

Lenke til kommentar

Forstår hvorfor du irriterer deg over broren din for det er dårlig gjort å bruke andres ”skader” til personlig vinning. Men jeg forstår hvorfor søsteren din er deprimert. For jeg husker godt da den ene katten min (Spike) forsvant for noen år siden og jeg hang opp lapper absolutt overalt. Og ca3.uker etter fikk jeg sms hvor det stod: Har du funnet katten din enda? Og jeg ble så glad, men da de ringte sa de at de hadde funnet han påkjørt ca. 6km unna hvor jeg bor. Min far kjørte meg derfor bort dit og jeg fikk se katten. De hadde puttet han i en bosspose fult av annet boss så de måtte grave han frem (noe jeg synes var ganske respektløst), Jeg så med en gang at det var min Spike og jeg kjente tårene begynte å komme. De la han dermed i annen pose og gav han til meg, og han var tung, mye tungere enn han pleide å være, Min far gikk dermed for å hente bilen. Jeg stod der, tårene ville ikke slutte å renne og jeg greide ikke å få frem en lyd. På dette tidspunktet dukket selvsagt min daværende sjef opp, men så gråtkvalt som jeg var, greide jeg ikke å si noe. Min far kom en stund senere med bilen, og vi kjørte hjem der vi gravde et hull i hagen. Dette er kanskje to år siden nå, men jeg husker det som om det var i går. Og jeg savner han fremdeles. :cry:

 

Dette ble kanskje litt mye, men jeg blir ganske knyttet til dyr. Det jeg prøver å si er: La søsteren din være trist, men kjeft på din bror!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Sa jeg at det ikke ble noe filmnatt? Nå sitter vi her, 4 store og sterke karer klare til å se alle 3 LOTR extended. Godter til 600 kroner gjør nok saken. Takker for idag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...