Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jadda! Fikk en karakter bedre enn jeg trodde på en samfunnsfagprøve og er ferdig med dette skoleårets anstrengelser. Nå er det dobbelttime i norsk og fritime i engelsk imorra og så er det helg. Tenker vi sier det er helg idag, jeg! Etterpå skal jeg på vannet med noen i klassen og på kvelden er det kino. Nå er det faen meg sommer! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jadda! Fikk en karakter bedre enn jeg trodde på en samfunnsfagprøve og er ferdig med dette skoleårets anstrengelser. Nå er det dobbelttime i norsk og fritime i engelsk imorra og så er det helg. Tenker vi sier det er helg idag, jeg! Etterpå skal jeg på vannet med noen i klassen og på kvelden er det kino. Nå er det faen meg sommer! :D

 

Hvilket emne var det i samfunn?

 

Uansett i dag gikk RLE prøven strålende. Tror jeg får 5-6.. :lol:

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar
Hvilket emne var det i samfunn?

 

Uansett i dag gikk RLE prøven strålende. Tror jeg får 5-6.. :lol:

Det var om arbeid, offentlige kontorer om emnet, hvilke tjenester en har krav på og en god del om lån og arbeidsvilkår. Fikk 5, veldig fornøyd, især med den sære læreren vi har. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

God morgen. Eneste søvnen jeg har fått, er fra 10-12 nå nettop. Vi så Ringenes Herre 1 + 2, og det varte i rundt 7 timer. Etter det var vi dritt lei av Frodo og hans lave intelligens, så vi har spilt endel. Mitt forsøk på å se DW med dem ble mislykket. Kos dere på skole og jobb :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg hadde mulighet til å sove lenge i dag men måtte opp kl 8 fordi en eller annem motør J**el skulle inn i leiligheta og montere en sånn ny intercom telefon sak... Men gikk å la meg etterpå men fikk ikke sove så har sett på tv fram til nå...

 

 

Gode nyheter jeg fikk fri i dag! Dem ringte akkurat fra jobb!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Lite aktivitet her. Fant en epic-fotball-skillz-video:

 

Skjul

 

Så et sykt mål av Torres, men jeg synest Man Udt og Barcelona hadde de beste skillza.

 

Likte 1.07 :lol:

 

Syntes egentlig ikke at Ronaldo er en dribler. Ja, han kan noen finter, men det hjelper ikke når han ikke kommer fremover på banen med disse. Overstegsfintene begynner spillere å kunne, og han dribler seg mer inn i vanskelige situasjoner, enn ut av dem.

 

Messi er den spilleren jeg mener er den beste i verden pr. dags dato, og som også er den beste dribleren. Han har hurtighet, god ballkontroll og kan sette en enorm fart etter en dribling. I tillegg har han en mye bedre variasjon over fintene enn Ronaldo.

Den eneste som kan utfordre Messi på driblinger må være Daniel Alves eller Inesta, som også er gode driblere.

 

Ellers har jeg nå gjennomført alle tentamner, og fått tilbake to av de tre. Har forbedret meg iforhold til juletentamene, og det er jeg fornøyd med.

I dag har vi hatt "Åssiden prosjekt", hvor vi skal finne ut noe om nærmiljøet vårt. Lærerne er utrolig dumme når de lar oss gå ut av skolen for å ta biler og intervjue mennesker. De må jo skjønne at folk gjør annet, som å dra på McDonalds, som vi ikke får lov til, men som alle inkl. jeg gjorde.

 

Ble også til at jeg satt på ekspert og spilte fifa 09 med en kamerat i 2-3 timer, istedenfor bilder og intervju. Vi gjennomførte en hel sesong på de to timene.

 

 

Jo, det var 3. Juni.

 

Jeg fikk også min kode, og jeg gleder meg til å prøve den på datoen 3 juni.

 

Så at du la inn flere kommentarer i kommentarfeltet i går. Du skal være glad over at de ikke ble slettet og at du mistet koden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...