Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Kvar samanlikna eg dei med terroristar?

 

Eg har absolutt ikkje sånne meingar, eg berre kan ikkje fordra verken laget eller spelerane, men dessverre er dei for tida eit av Europas aller beste lag.

 

Eg beklagar for mine uttalalsar, som var utruleg tåpelege når eg ser over dei igjen. Eg skal prøve å halde meg meir seriøs i framtidige fotballdiskusjonar(Så lenge vi(eg) held oss unna Theo Lucius-.-)

 

There, can we move on?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kvar samanlikna eg dei med terroristar?

 

 

Alle normale, oppegåande menneske veit at Man U er eit drittlag som vi alle burde avsky like mykje som vi gjer med terror(så lengje det ikkje er mot nazistar eller kommunistar, da er det motstandskamp).

 

Der. Å si at vi burde avsky dem like mye som terror er å sammenligne dem med terror(ister).

 

We can move on now :)

Lenke til kommentar

Skulle du sett, jaja, som eg sa så beklagde eg.

 

(Eg har forresten aldri møtte ein 14åring som har lagt seg så flat som eg gjorde i mitt forrige innlegg... Veit ikkje kven det seier meist om; meg eller 14åringar generelt)

 

Since we can move on:

--------

 

Clapton er genialt, lenge sidan eg høyrte på han no, hadde eigentleg tenkt til å høyre på Pink Floyd, men det hadde dei ikkje på Spotify, så da blei det Clapton.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar
Bare synd at det hjelper utrolig lite når hovedtema er arv og genmateriale. Takk for tips, though. ;)

Du sa jo at det var om bærekraftig utvikling og miljøkriser også. En utmerket anledning til å trekke inn Pelamis. Husker jeg hadde muntlig eksamen om energi i 10. klasse. Det var tider. Og selvfølgelig da jeg jobbet med fornybar energi i en temauke. Mye moro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...