AltF4 Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Svensk gulost. Du gjør det så feil så feil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Ja, ærlig talt. Hva med bacon? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Jeg kjøpte selvfølgelig også bacon. Og AltFn00b: Don't sleep on svensk gulost. Sjitgodt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Nei, den er langt i fra så god som den norske. Syns jeg, da. Den danske salamien de selger er derimot ufattelig deilig. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Det har du rett i. Den salamien er guddommelig. Angrer litt på at jeg kjøpte osten. For når jeg kom hjem, så jeg at jeg betalte 70 kr kiloen, som i og for seg ikke er så billig at det gjør noe. Men men. Sparte inn horder på snus, så det får gå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Jupp! Ah, satt og så på en let's play av Silent Hill 2. Etter 6 minutter turte jeg ikke mer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Jeg venter enda på at Silent Hill: Downpour skal synke i pris. Har ikke sett en eneste nettbutikk som har det på tilbud, enda det er flere måneder siden det kom ut. Kjøpte Max Payne på App Store til 7,-. Funket ikke på Steam, så nå får jeg endelig spilt det igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Hehe, er det ute til iOS? Husker jeg lånte det av en kamerat på skolen og lurte på om jeg hadde PC til å dra det. Video fra det neste Metal Gear Solid. Jeg ble litt våt i boxeren. http://www.youtube.com/watch?v=L5IVOs5Pxh8 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Har vært ute en stund, men det er første gang det bare koster 7,- så da da slo jeg til. Er det to Metal Gear spill på vei nå da? Dette og Metal Gear Rising. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Ah. Ja, men MGR: Revengance er ikke utviklet av Kojima Productions eller Hideo Kojima selv. Det er en spin-off. Det som er verdt å merke seg allikevel er at Ground Zeroes er forhistorien til MGS 5, så med andre ord kommer det om noen år også. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Waahh, var på fest på Huk og Ullevål i går. Dro med meg en venn og plukka opp to tifeldige karer vi møtte, alle tre fikk seg noe på sistnevte fest, men ingenting på meg. Kjedelig når man går i klasse med alle som er på festen T.T Ellers slightly hungover, småkvalm og trøtt, men var gøy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Klager på at han ikke får pult. Errora Black har blitt en stor gutt nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Er jo ikke verre enn å ta seg en tur på Ikea, Bohus eller noe sånt. De pleier å ha godt utvalg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Well played, sir. Well played. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Jeg tar aldri noe med meg hjem fra IKEA. Det blir bare helvete. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Ja, Svensker er det best å ta på stedet og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Im just going to leave this here.... http://www.youtube.com/watch?v=L5IVOs5Pxh8 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Jeg just left it here i går kveld, treiging. http://www.ign.com/videos/2012/09/01/metal-gear-solid-ground-zeroes-extended-14-minute-demo Denne linken er til den enda lengre versjonen, som viser mer gameplay. Varer i ca 4 minutter mer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 A gaddammit! Jeg undervurderte deg, prestemann. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Like a ninja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå