Error Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hvordan legger man til bilder til "Om Meg" siden? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Som i vanlige innlegg. +15°C / 59°F This is as warm as it gets in Norway, so we'll start here. People in Spain wear winter-coats and gloves. The Norwegians are out in the sun, getting a tan. +10°C / 50°F The French are trying in vain to start their central heating. The Norwegians plant flowers in their gardens. +5°C / 41°F Italian cars won't start. The Norwegians are cruising in cabriolets. 0°C / 32°F Distilled water freezes. The water in Oslo Fjord gets a little thicker. -5°C / 23°F People in California almost freeze to death. The Norwegians have their final barbeque before winter. -10°C / 14°F The Brits start the heat in their houses. The Norwegians start using long sleeves. -20°C / -4°F The Aussies flee from Mallorca. The Norwegians end their Midsummer celebrations. Autumn is here. -30°C / -22°F People in Greece die from the cold and disappear from the face of the earth. The Norwegians start drying their laundry indoors. -40°C / -40°F Paris start cracking in the cold. The Norwegians stand in line at the hotdog stands. -50°C / -58°F Polar bears start evacuating the North Pole. The Norwegian army postpones their winter survival training awaiting real winter weather. -70°C / -94°F The false Santa moves south. The Norwegian army goes out on winter survival training. -183°C / -297.4°F Microbes in food don't survive. The Norwegian cows complain that the farmers' hands are cold. -273°C / -459.4°F ALL atom-based movent halts. The Norwegians start saying 'Faen, it's cold outside today.' -300°C / -508°F Hell freezes over. Norway wins the Eurovision Song Contest. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hva er best av MP4, MOV, M4V? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Kommer an på kompresjonen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Ahahaha, Lakus gjorde det igjen ^_^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Som i vanlige innlegg. +15°C / 59°F This is as warm as it gets in Norway, so we'll start here. People in Spain wear winter-coats and gloves. The Norwegians are out in the sun, getting a tan. +10°C / 50°F The French are trying in vain to start their central heating. The Norwegians plant flowers in their gardens. +5°C / 41°F Italian cars won't start. The Norwegians are cruising in cabriolets. 0°C / 32°F Distilled water freezes. The water in Oslo Fjord gets a little thicker. -5°C / 23°F People in California almost freeze to death. The Norwegians have their final barbeque before winter. -10°C / 14°F The Brits start the heat in their houses. The Norwegians start using long sleeves. -20°C / -4°F The Aussies flee from Mallorca. The Norwegians end their Midsummer celebrations. Autumn is here. -30°C / -22°F People in Greece die from the cold and disappear from the face of the earth. The Norwegians start drying their laundry indoors. -40°C / -40°F Paris start cracking in the cold. The Norwegians stand in line at the hotdog stands. -50°C / -58°F Polar bears start evacuating the North Pole. The Norwegian army postpones their winter survival training awaiting real winter weather. -70°C / -94°F The false Santa moves south. The Norwegian army goes out on winter survival training. -183°C / -297.4°F Microbes in food don't survive. The Norwegian cows complain that the farmers' hands are cold. -273°C / -459.4°F ALL atom-based movent halts. The Norwegians start saying 'Faen, it's cold outside today.' -300°C / -508°F Hell freezes over. Norway wins the Eurovision Song Contest. Artig, artig^^ Which reminds me of: Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jaha? Det er .avi filer, og de skal på iPhine som støtter MP4, MOV, M4V. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg bruker kun MP4 på iPhonen min, men jeg vet ikke om det nødvendigvis er det beste om man ser på størrelse/kvalitet. Men uansett er skjermen på en iPhone liten nok til at de fleste videoer ser bra ut. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har brukt MP4 so far, men jeg lurte på om det var mulig og få opp kvaliteten et hakk til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) I'm on a boat motherfucker don't you ever forget. Føles litt slik noen ganger, egentlig. God natt! Med litt flaks kan det hende jeg blir med oppover til helga på treff. Endret 2. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jizz In My Pants var på P3 for noen dager siden Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Vær redd. Vær veldig redd. http://www.highglitz.com/index.html Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Vær redd. Vær veldig redd. http://www.highglitz.com/index.html Hvorfor i svarte fanden vil du dele dette med oss? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) >: D Eller.. bekreftelse på at f. eks de klippa i Bruno filmen var sanne? Endret 3. november 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Argh, fy faen som jeg hater deg nå. Jeg er virkelig ikke interesert i å få sånne bilder inni hodet mitt, jeg fikk nok av fæle bilder lagra i hodet etter den uken jeg surfet på 4chan. Edit: Jeg overragerer aldri. Endret 3. november 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Heh, tror du burde dirigere hatet ditt mot 4chan som gjør at du får bilder i hodet ditt nå, når du ser noe som er veldig galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå