Gå til innhold

Anbefale arcade spill


Gal_ape

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også fått utrolig mye ut av Castle Crashers, aner ikke hvor mange timer jeg har sitti med det. Humoren er genial og karakterene er utrolig morsomme. Skal lete lenge etter et morsommere beat'em up spill tror jeg!

 

Men er det noen som har anbefalinger til noen morsomme local multiplayer spill? Spiller stort sett bare single player spill, eller som du bare kan spille multiplayer fra en konsoll, og er litt kjipt når kompiser er her! :(

Lenke til kommentar
Portal: Still Alive som du kan kjøpe på MP er akkurat det samme som fra The Orange Box (etter hva jeg har hørt fra mine forum venner) ;)

 

Hadde vært fint det, men da måtte vel moderatorene laget en stor poll på samme måte som årets bruker på diskusjon.no ble valgt...

 

Nei, det er ikke helt det samme - Portal: Still Alive har i tillegg en pakke med ekstra kart, kjent som Flash Map Pack fra PC. De ekstra brettene er litt forskjellige fra Pc og konsoll. Og det er andre achievements.

 

Liker man hodevrenging og svart humor er Portal et must. Gjør man ikke det er Portal et must bare fordi det oser overlegen kvalitet.

Lenke til kommentar
Portal: Still Alive som du kan kjøpe på MP er akkurat det samme som fra The Orange Box (etter hva jeg har hørt fra mine forum venner) ;)

 

Hadde vært fint det, men da måtte vel moderatorene laget en stor poll på samme måte som årets bruker på diskusjon.no ble valgt...

 

Nei, det er ikke helt det samme - Portal: Still Alive har i tillegg en pakke med ekstra kart, kjent som Flash Map Pack fra PC. De ekstra brettene er litt forskjellige fra Pc og konsoll. Og det er andre achievements.

 

Liker man hodevrenging og svart humor er Portal et must. Gjør man ikke det er Portal et must bare fordi det oser overlegen kvalitet.

 

Er det verdt å kjøpe Portal visst man allerede har Orange Box?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...