Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Jeg synes Killzone 2 var et bra spill, et mesterverk? Nei langt langt derifra..... Historien var ikke spesielt engasjerende eller bra men det var masse action og fart stort sett hele tiden. Kontrollerne var kanskje ikke av den beste sorten men heller langt ifra dårlig.

 

Killzone 2 er PS3 sitt svar på Crysis mener nå jeg da...folk bruker titusenvis av kroner på å bygge maskiner til å kjøre spill som Crysis. Er Crysis et genialt bra spill med en helt sinnsyk historie? Nei det er vel dem fleste enig at det ikke er...? Men grafikken...oh den deilige grafikken...den er det ingen som slår. Rart det der...at det er ok at pc gamere bruker tusenvis av kroner på maskiner for å kjøre spill nesten utelukkende for grafikk og det er greit, men om en konsoll gamer liker et spill pga grafikk så er det plutselig som å banne i kirka....?!

 

Takk, der kom det et svar likt det jeg ønsket meg - og nå ble jeg sågar faktisk interessert i KillZone også, fordi et høyt tempo er noe som ikke alltid er tilstede i spill.

 

Og Crysis er neppe noe stort litterært mesterverk, men Crysis har - og dette kommer fra en som tidlig avskrev Crysis som en ren techdemo - et utrolig morsom gameplay, god lyddesign og er rett og slett et godt spill jevnt over. Og om det siste der er ment til meg har du misforstått meg, jeg har slått fast to ganger i Killzone-innleggene mine at jeg driter i om folk foretrekker god grafikk fremfor noe annet, og det handler ikke om at noen har bannet i kirka for min del. Når det er sagt er PC en naturlig plattform å utnytte for best grafikk, fordi den har et konstant oppdateringspotensiale og FPS'er, som jo gjerne er de spillene som skryter av å ha den beste grafikken, er noe som mange foretrekker å spille på PC på grunn av mus og tastatur. Men det er ikke et syn jeg personlig deler med de som måtte synes det - jeg liker å spille på konsoll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dungeon Siege 3 ser bra ut utifra den lille youtube videoen, enda ett spill som blir satt om på wanted list for 2011 så nærmere release så får jeg se om det blir pc eller konsollversjonen av spillet jeg velger. Selv om pc spill burde ha den største fordelen med tanke på best grafikk så er det noe herk med ulike drm løsninger utgiver setter på spilla og det er vell hovedgrunnen til att jeg spiller mere på konsoll enn pc.

Lenke til kommentar

Rundet Mafia 2 på medium selv i går kveld. Tenkte jeg skulle prøve å slå 1000G i det etterhvert. Prøve å få gjort mest mulig fram mot Reach.

 

Så og si ferdig med innkjøpet for spillhøsten, fremdeles usikker om jeg skal gidde å kjøpe COD: Black Ops da jeg alltid går lei Call of Duty-spillene etter ei uke.

Kjøpt:

Medal of Honour - Limited Edition

Halo: Reach (Standard, kjøper nok Legendary Edition etterhvert slik med Halo 3 Legendary Edition)

Fallout: New Vegas

Assasins Creed: Brotherhood

 

Har igjen:

Rock Band 3(m/Keys)

Dead Rising 2 - Outbreak Edition

 

Har i tilegg 1000 MSP igjen på kontoen etter et verdikort, og får hvis Live holder ordet sitt også et ekstra 1200 MSP. Så blir nok noe arcade-kjøp i høst og, hvis det ikke går til Mafia 2 DLC. Kommer til å kjøpe Plants vs. Zombies til uka er jeg sikker på.

Lenke til kommentar

Støtter nubbiz på den gitt, PvZ er rett og slett et lite stykke fantastisk spill. Tror jeg heller ville kjøpt det på Steam, men det er jo smak og behag. Jeg liker i hvert fall å ha det når jeg sitter på PC'en og snakker med folk på Skype og greier. Godt mulig det er billigere også ( ~79 kroner), uten at jeg har regnet på MS Points. Litt tullete av Microsoft å holde på disse poengene sine egentlig, jeg foretrekker mye heller PSN sin versjon med ordentlige beløp.

Lenke til kommentar

^^ Et spill jeg ville gjerne ha fått prøvd på 360/pc :(

 

På en måte litt synd at spill er konsolleksklusive da det betyr at færre får spille det. Men det er nå engang sånn, og det er jo utelukkende for å selge mer av "sin" konsoll at de lager de eksklusive spillene. Jeg er ivertfall utrolig glad for at jeg har alle konsollene så jeg ikke går glipp av noen av perlene som kommer på de forskjellige konsollene :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...