Gå til innhold

Warhammer Online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Det er nok endel som spiller Warhammer ja, men det er nok få som tar seg bryet til å poste på EN tråd et MMO. Å ha et eget sub forum for Warhammer vriker ganske rimlig for meg.

 

Spiller fremdeles WAR her og har gjort det siden release. Fremdeles et fantastisk flott spill i bunnen, men det har vert plaget med en del dårlige "patcher" som ikke var bra for server stabiliteten.

 

Dette har i det siste blitt mye bedre og på min server Karak Norn har vi daglig kamper på mellom 100 til 200 person på et veldig lite område.

 

Fantastisk bra storyline i questingen i begynnelsen av spillet helt til du når end game. "End game" har vert litt mangelfullt til nå med PVE innhold, men spillets først utvidelse er nå ute i beta testing på test serverne og det ser veldig lovende ut!

 

Hvis noen har noen spørsmål om Warhammer er det bare å slenge dem inn her så skal jeg prøve å følge med på tråden å svare på så mye jeg kan ;)

 

 

WAAAAGHH!

 

Jeg har spiller på Karak-norn jeg og´. Hva er nicket ditt ingame?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Patchet opp og reactivated Warhammer kontoen min i går jeg også :D Starta på en Dark Elf-Disciple of Khaine på serveren Karak-azgal tror jeg det var. Har en Empire Bright Wizard rank22 på serveren Karak-Eight peaks, men ble lei den. Syns til nå at det e kanonkult å spille Disciple of Khaine :D Faralen er navnet, er bare til å adde meg ingame, har heller ingen guild enda :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Har et problem når jeg skal patche som jeg aldri har hatt tidligere.

 

Det står:

 

Patch error!

 

The program was unable to complete the patch operation. Please try again later.

 

Dette er første gang det har skjedd. Noen som har løsningsforslag?

 

UPDATE: Problem løst :)

Endret av audunaudun
Lenke til kommentar

 

EDIT: Dette er nok US servere..men kjekt for å teste.

 

EU-servere og :)

http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en597&lang=en

 

Jeg spiller forresten på Karak-Azgal og er med i en svensk/norsk order guild som heter "Ultima Thule". Begynner å bli mange aktive der nå og om man vil joine er det bare å sende meg en /tell eller mail til "Thorvaldur" :)

Endret av audunaudun
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...