Gå til innhold

Warhammer Online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Siden WAR ikke fikk sin egen forumkategori, tenkte jeg å slenge opp denne tråden. Diskuter WAR. Si hva dere liker, er mindre fornøyde med, hvilke favorittklasser dere har og alt annet angående.

 

Selv gleder jeg meg utrolig mye til mars, for da kan jeg lage meg en Slayer. Det blir utrolig digg. Venta på dem helt siden jeg leste om spillet første gang.

Endret av Shicca
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden WAR ikke fikk sin egen forumkategori, tenkte jeg å slenge opp denne tråden. Diskuter WAR. Si hva dere liker, er mindre fornøyde med, hvilke favorittklasser dere har og alt annet angående.

 

Selv gleder jeg meg utrolig mye til mars, for da kan jeg lage meg en Slayer. Det blir utrolig digg. Venta på dem helt siden jeg leste om spillet første gang.

War fortjener nok kanskje sin egen undertråd.

For meg ble det litt for mye fokus på pvp, spiller jeg pvp spiller jeg fps ikke MMO. Litt synd siden jeg er stor fan av penn og papir utgaven. Følte de ikke klarte å fange den samme stemningen.

Lenke til kommentar

Selv syntes jeg det var veldig god stemning i startområdene til Dwarfs og Greenskins da spillet ble gitt ut. Spilte den første måneden, gikk kanskje litt lei, og venter på å starte igjen i mars. Tror at Slayeren vil gjøre det for meg. I tillegg har det kommet mange patcher og de har fått fikset mye i spillet siden jeg prøvde det sist. Ser virkelig fram til det!

Lenke til kommentar

Bestemte de seg for å inkludere Slayer likevel, altså? Som den manglende Dwarf MDPS-klassen i steder for Hammerer da, formodentlig?

 

Syntes mekanikken i WAR var fryktelig seig - sammen med en levellingprosess som føltes unødvendig og et underutviklet chat-system førte det til at jeg ga opp rundt Rank 30.

Lenke til kommentar

Zealuu: Jepp, du har helt rett. Fant det ut først for noen dager siden selv, nesten i ekstase. Blir introdusert sammen Choppa etter et live-event i mars. Gleder meg. Og håper chat-systemet har fobedret seg siden sist jeg spilte.

 

icedale: Vet ikke hvordan det er nå, men kan nesten garantere at når Slayer og Choppa blir lansert får du mange MDPS-venner å leke med hvis du befinner deg hos dvergene eller de grønne.

Lenke til kommentar

Jeg er fanboy så jeg var med fra open beta marerittet. Utrolig artig i starten men serveren var nesten tom, og da jeg flyttet over til en annen var jeg nesten alene. Er sikkert mange som kommer til å spille de nye klassene så da er det nok ikke noe problem.

Men jeg mener det er en av de store svakhetene ved PQ at de faktisk krever mange spillere.

Lenke til kommentar

Syns dette spillet er rett og slett genialt. Det skiller seg ut fra de flest MMOs med tanke på at det er fokus på å ta knekken på ekte spillere, en slappe datastyrte mobs, a la WoW. I WAR så er målet til din fraksjon å presse grensene til mostanderen til til hovedbyen deres, og dette gjøres naturligvis ved å drive med RvR (Fraksjon mot fraksjon). Hittill så har vi kun presset grensene til fortresses, som er festningene utenfor hovedbyen, men dessverre er det så og si umlig å ta disse :rolleyes:.

 

Jeg spiller på serveren Karak-Norn, og er leder for den mest organiserte guilden på Order, Bane of Chaos. Jeg har hatt fantastiske epic battles, med destruction, og å vinne disse føles så mye bedre enn å vinne en roll på en epic dungoen på WoW.

 

Når det gjelder PQs så syns jeg det er mye morro, men fra rank 25+ er det ikke noe poeng å gjøre PQs, siden du får mye bedre utstyr, fra RvR og keeps.

 

Dersom det er noe noen lurer på angående spillet, så kan det gjerne spørre. Jeg har spilt dette spillet siden release, og trives fremdeles like godt nå, som da. :)

Lenke til kommentar

Begynte å spille igjen for en uke siden etter å ha gått lei av wow, igjen..:p WotLK var gøy under levlinga, men på 80 så var det samme evige farminga som TBC..

De første 2 timene ble jeg skeptisk da chat og zoner var helt døde, ingen andre spillere å se. Men neste gang la jeg merke til at jeg kunne bruke en free transfer fra servern.

Transfra fra Karaz-a-karak til Karak-Norn og alt ble mye bedre. Masse folk! RVR scenarios oppe hele tiden og folk gjorde keepraids hele tida! <3

 

Eneste jeg kan "klage" på er at skills og animasjon virker litt trege, men det kan man alltids bli vant til.. Dumme WoW har gitt meg for mange vaner fra det spillet:P

Forandring fryder!

Lenke til kommentar

Har ikke spilt på en måned eller noe, men jeg sluttet rett etter at serverne ble merget, og det hjalp veldig på mengden spillere som lallet rundt i verden, så man trenger forhåpentligvis ikke være bekymret for å aldri møte andre mennesker, noe som var et problem ganske lenge før de merget serverne. Til trøst kan det umulig være så ille som age of conan!

Lenke til kommentar

Startet en Magus på release, men ble rimelig fort lei, var nesten ikke folk på serveren og var generelt kjedelig... startet igjen for en mnd siden og har lvlet en Shadow Warrior (lvl 20) og en Witch Elf (lvl 18), spiller på Witch Elf`en atm, men kan ikke si det er særlig ofte.. Spiler på K8P..

Lenke til kommentar

Jeg testet WAR til jeg hadde 2 characters på 18 og 12.

 

Spillet var ok, men det var veldig usosialt og man gjorde nesten det samme hele tiden. Man satte seg mer eller mindre bare i kø til neste battleground og gjorde et quest eller 2 mens man ventet og så tok battleground og så var det om att og om att.

 

En annen ting som var teit var level range som var satt for pvp. Da jeg holdt på var det level 1-11, og senere 12-22(?).

Møtte en level 10 spiller som level 12, angrep spilleren og ble til en kylling.

 

Det jeg hatet mest, er at de ikke har et eget forum og det tror jeg bidrar med at det er så lite sosialt. Man får ikke samme tilknyttning til folk.

 

Utover det, så var spillet helt greit. Er man lei wow, men liker pvp, så kan WAR være noe. For min del gav det meg bare lysten til å spille wow igjen, fordi man savner det som man tok for gitt.

Lenke til kommentar

Eget forum kommer.

Selv startet jeg med Warhammer Online i går og jeg synes det virker veldig lovende. Spilte DAoC en del år, og jeg liker at de har tatt med mye av DAoC med i Warhammer.

Bare det at en kan farge klærne sine (dye) og ha egen logo for guilden er helt herlig. Ser mye bedre og organisert i en guild.

Sluttet mer eller mindre med AoC her om dagen, da jeg gikk lei. Instance, begrenset områder som følte ut som levels eller maps ble ikke helt den riktige følelsen for min del at jeg er i en stor verden med mange andre spillere..

 

Har bare testet noen få timer med Warhammer, men sålangt liker jeg det veldig bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...