Gå til innhold

Warhammer Online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten riktig med tier, de går: 1-11, 11-21, 21-31. 31-40.

Kjekt å vite, siden jeg trodde det stoppet på 20, når jeg manglet 400 influense for T2 gear.

 

Spiller Kruglok (23r/18rr Black orc) på Karak Eight Peaks, om noen vil hilse på fra destruction, eller denge meg fra order :p

Lenke til kommentar

man får influence (den blåe baren til høyre?) bare ved oggjøre public quests ikke sant?

 

hvordan "bør" man spille spillet for og lvle optimalt?, framt il nå (lvl 9) har jeg 95% bare lvled med quests, men møtte en i går som sa at jeg burde spille scenario og open rvr hele tiden, for RR ranks. men da får jeg vel ikke influence?

 

hva er den mest optimale måten og lvle? rett og slett en god blanding av quests, public quests og pvp?

Lenke til kommentar

Vel, kommer vel på hva man liker.

 

Liker du Pve, gjør quest og Public quest, liker du pvp må du uansett gjøre litt quest og public, men kjøre mest scenario og oRvr.

 

er Influense i Rvr og, som ikke kan grindes med public quest, og reweards krever renown rank

+ at om du får renown ranks, kan du kjøpe bra gear hos renown merchants.

 

Optimale måten er nok å finne en balanse mellom pvp/pve vil jeg tru.

 

Jeg prøver elsker pvp, så jeg holder meg mye til Rvr og scenario, men får som oftest med meg alt av public quest og vanlig quest.

Endret av Reisu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hallaisen gutter, kjøpte nettopp WAR Online og sitter og ser gjennom alle klassene og slikt, men jeg synes at nettsidene var temmelig uoversiktlige og vanskelige å lese seg frem til noe nyttig. Men jeg har to spørsmål; finnes det healerklasser i spillet og er det stealth? :)

Lenke til kommentar

Finnes en healerklasse til hver rase, Chaos Zealot, Dwarf Runepriest, Goblin Shaman, High Elf Archemage, disse fire er ganske rene healere, mens Dark Elf Disciple of Khaine, og Empire Warrior Priest er melee/healing klasser. Angående stealth, ja, vet ihvertfall at Witch Hunter hos Empire og Witch Elf hos Dark Elves skal ha det. Mener ihvertfall at navnene her stemmer, en stund siden jeg har spilt nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Joda, hjalp meg litt, men vil heller vite hva som er de store forskjellene mellom alle klassene og slikt jeg :p

 

Men har spilt i vel to timer nå og har prøvd en Disciple of Khaine og en Marauder, og jeg har litt problemer å velge mellom dem. Jeg synes det er utrolig digg å være healer. Se mennesker nesten dø for så å bli healet helt opp igjen og bare koseheale innimellom, men jeg synes også det er utrolig morro å være helt oppe i trynet på motstanderen og mose'n totalt.

 

Men problemet med healerklassen var at DoKen ikke var en ren healerklasse, jeg måtte løpe rundt og slå på folk samtidig og for meg ble det for mye å gjøre da. Dersom jeg begynner å slå på folk er det det det eneste jeg gjør men begynner jeg å heale så er det det eneste jeg gjør. Problemet var bare det at jeg trengte å gjøre begge deler :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Som jeg skrev i posten min over så er det mer rene healere som du kan bruke.

Mhm, måtte bare poengtere det ut. Så jeg går for Zealot enn så lenge :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Selv gleder jeg meg til Slayer om et par dager. Det blir fantastisk kult.

Synes selv Choppa ser fetere ut, jeg har aldri likt dverger uansett spill, men det er nok en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...