Gå til innhold

Warhammer Online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Såg at Warhammer online hadde en kampanje med 10 dagers trial og heiv meg på nedlasting.

Har fått oppretta brukerkonto på internettsida, lasta ned og installert.

 

Da melder problemet seg, eg får ikkje logga på der man skal laste ned patchen! Det kommer opp "invalid username or password", og begge deler er 100 % riktig! På den offisielle sida får eg logga inn uten problemer med nøyaktig samme brukernavn og passord, så skjønner ingenting her :p

 

Noken som har peiling på om det er kluss med serverene eller ka det kan være?

Lenke til kommentar
Såg at Warhammer online hadde en kampanje med 10 dagers trial og heiv meg på nedlasting.

Har fått oppretta brukerkonto på internettsida, lasta ned og installert.

 

Da melder problemet seg, eg får ikkje logga på der man skal laste ned patchen! Det kommer opp "invalid username or password", og begge deler er 100 % riktig! På den offisielle sida får eg logga inn uten problemer med nøyaktig samme brukernavn og passord, så skjønner ingenting her :p

 

Noken som har peiling på om det er kluss med serverene eller ka det kan være?

 

Pass på at du ikke bruker store bokstaver.

Lenke til kommentar
Såg at Warhammer online hadde en kampanje med 10 dagers trial og heiv meg på nedlasting.

Har fått oppretta brukerkonto på internettsida, lasta ned og installert.

 

Da melder problemet seg, eg får ikkje logga på der man skal laste ned patchen! Det kommer opp "invalid username or password", og begge deler er 100 % riktig! På den offisielle sida får eg logga inn uten problemer med nøyaktig samme brukernavn og passord, så skjønner ingenting her :p

 

Noken som har peiling på om det er kluss med serverene eller ka det kan være?

 

Pass på at du ikke bruker store bokstaver.

 

hehe, sorry for skrivefeil!

Feilmeldingen som kommer opp er "Authentication failed"! Er det noke kode eller anna eg skal registrere på nettsida for trial? Har som sagt brukar på sida som funkar, men login på klienten virkar ikkje...

Lenke til kommentar

Har nå en full account :) digger spillet.

 

Men har et par spørsmål

 

 

1) Hva er egentlig alle disse Tier'ene? (1-4) er det slik?: T1 = lvl 1-10, T2 = lvl 10-20 osv osv?

 

2) ser på verdenskartet, og tier kartene, at alle rasene er LANGT i fra hverandre, jeg spiller dwarf, og en venn av men skal starte en empire, vil vi kunne spille sammen noen gang? utemom BG's osv, tenker liksom på om vi kan queste sammen eller ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...