Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Kan dem vise noe fra singelplayeren snart? Eller skal den vare mindre en den supre korte til COD4MW som varte 4 timer hos meg på hardened?

Er lei all den MP-hypen nå... Blir nesten skuffet hver gang jeg ser MW2 i MP-"action"

 

 

Hvis du tar en titt på multi-player-intervjuet fra gametrailers (lenke) så sier han at de ikke vil vise noe særlig fra SP fordi de vil at spillet skal være overraskende, slik at ikke alle som spiller det allerede vet alt om hva som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og viss ikke våpenfølelsen er blitt forbedret kjøper jeg faktisk ikke spillet, håper det ikke blir like stivt og on rail følelse som COD4 er... Er så sinnsykt mangen irritasjonsmomenter for meg i før MW2 kommer ut. Grafikken, lyden fra våpnene, spesielt AK47 og M16 høres jo helt like jo, low res textures on walls, våpenfølelsen ikke minst...

 

Og mye nytt må det være så blir det bare en COD 4.5 med 2 til 4 nye perks

Og det med fly var helt latterlig, og skjold.

 

Er nok bare jeg som ser stygt rettet mot MW2 B)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Er nok det.

 

Skjoldet kan bare brukes med melee angrep, så det er begrenset hvor mange som kommer til å gidde.

Så du killstreaken du må ha for å få tilgang til Flyet? Det kommer ikke til å dukke opp særlig ofte.

 

"følelsen" i CoD4 var ganske grei syntes jeg. mye bedre enn i mange andre spill iallefall.

Lenke til kommentar
Hvem kan med hånda på hjertet si at de bryr seg om lyden på våpnene? For meg er det samme om det er andelyder, ballonger som sprekker eller en kanskje litt tam MP5 lyd.

 

Nå er det en stund siden jeg spillte CoD4, så jeg husker ikke helt forskjellen på lyden på AK og M16, men alle som har sett heartbreak ridge med Clint Eastwood vet at det er en klar og tydelig forskjell på lyden av AK47 og M16 (og derivatene). :thumbup:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Etter gamereactor's beta test av MW2, merker jeg at jeg gleder meg vilt, og etter at jeg har sett et par MP videoer er det ikke tvil om at det kommer til å gå med mange timer der!

 

link til betatesten

 

Sytnes det også er godt å høre at man endelig kan ha med et ordentlig våpen i reserve og ikke bare en kjip pistol. Mye bedre når en som sniper kan ha med hagle som reservegevær, og at begge kan tilpasses med silencer!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Hvem kan med hånda på hjertet si at de bryr seg om lyden på våpnene? For meg er det samme om det er andelyder, ballonger som sprekker eller en kanskje litt tam MP5 lyd.

Lyden+animasjon er svært sentralt for min del når det kommer til våpenfølelse.

 

Nå skal eg ikkje skryte på meg at eg har avfyrt en rekke våpen IRL, men i løpet av alle mine år som gamer har eg ihvertfall dannet meg ett bilde av god våpenfølelse på den fronten :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Hvem kan med hånda på hjertet si at de bryr seg om lyden på våpnene? For meg er det samme om det er andelyder, ballonger som sprekker eller en kanskje litt tam MP5 lyd.

Uhh? De fleste bryr seg vell om lyden på våpene i et krigspill? Hadde det vært GTA, Uncharted osv så hadde jeg ikke brydd meg så veldig, der er det mer en bonus. Men i et rent fps skytespill så burde det være på topp med lyd.

Lenke til kommentar

Man kjøper ikke et nytt anlegg til 9000kr og ikke får bedre en softgunlyd ala COD4, jeg er en av dem som har kjøpt nytt anlegg men noen spill har levert sakene sine!!!

 

Vet andre FPS spill har bedre lyd en COD4. Når man har en M16 eller M4 så forventer jeg slagkraft med lyd fra det våpenet, ikke bare putt putt...

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...