Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten ønskeliste for CoD6:

 

  • Attachments (f.eks. lyddempere, lasersikter, red dot sight og andre sikter) og challenges for pistoler
  • Muligheten til å bruke snikskytterriflene uten scope, dvs. at det fungerer noe slik som bolt-action rifles i CoD5, hvor man starter med kun iron sights.
  • Red Dot Sight til snikskytterriflene. :p
  • Flammekaster i MP
  • Større og mer variert våpenutvalg, mer eksotiske våpen.
  • Revolvere (CoD5 har gått foran med et godt eksempel her)

 

^ For eksempel noe slikt: 11.jpg

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

Revolvere sier jeg klart nei takk til.

Samme med flammekaster, noe jeg heller ikke tror de kommer til å ta med (heldigvis).

Red dot på snipers? :huh:

Challenges på pistoler kunne kanskje vært noe, men ikke red dot eller scope eller noe til de. Blir bare teit. Men kanskje å få noe red-tiger lignende?

Lenke til kommentar
Er ikke det det nye våpenet i det norske forsvaret?

 

Jo. Blir veldig spennende å se hvilke nye våpen de tar med. Bytter jo sikkert ut noen også. F.eks Hk416 virker jo litt likt som M4, så blir også spennende å se hva de gjør så man merker forskjell på de forskjellige våpnene.

Men har tro på at dette blir årets spill, og kommer garantert til å knuse KZ2, hvertfall når det gjelder multiplayer.

Lenke til kommentar

Uff. Hvorfor er det så lenge til høsten. Vil ha MW2 nå. Dette må være spillet jeg gleder meg desidert mest til i 09. begynner å få skummelt mye tid online i MW nå :blush:

Håper inderlig de ikke surrer for mye med online delen. Tempoet de har klart å få i MW er bare helt fantastisk. Jeg klarer igrunn ikke å tenke meg hvilke forbedringer de kan få gjort med spillet. Jeg vil jo selvfølgelig at de skal ta bort perks som Juggernaut og martyrdom, samt fjerne noobtuben, men disse er vel tilstede slik at nye skal klare å få litt poeng :p Dessuten er vel JN der for å balansere deep impact, og den må for all del ikke forsvinne.

Lurer på om ikke IW kjører safe og tar en "don't change a winning team" mtp multiplayern.

Lenke til kommentar

Har ingen av spillene i CoD-serien, hvilket burde jeg kjøpe først?

Har PC (Har bare 32MB i grafikkminne :o ), PS2 og PS3 :p

 

Men har tro på at dette blir årets spill, og kommer garantert til å knuse KZ2, hvertfall når det gjelder multiplayer.

 

Hmm? Vi får se på det da! Ikke det at jeg er PS3-fanboy, men jeg tviler 60% på det :mellow:

Lenke til kommentar

Off kjenner eg virkelig får suget til å plukke opp COD4 igjen her....det har seg slik at eg og ein drøss med kompiser tar oss noen timer online i COD5..veldig ofte.Kommer mest sansynlig til å bli hengende igjen med dette spillet ei stund til :p Hadde aldri trodd at eg faktisk skulle orke å begynne på prestiege for 3 gang her, og det blir nok ein 4 gang også frykter eg :roll: Er noe med å levle sub machine guns og semi-rifler som holder meg gående.

 

Kanskje eg skal drive litt lobby virksomhet og be de skaffe seg COD4, er jo billig rundt om kring :)

Lenke til kommentar
Har ingen av spillene i CoD-serien, hvilket burde jeg kjøpe først?

Har PC (Har bare 32MB i grafikkminne :o ), PS2 og PS3 :p

 

Men har tro på at dette blir årets spill, og kommer garantert til å knuse KZ2, hvertfall når det gjelder multiplayer.

 

Hmm? Vi får se på det da! Ikke det at jeg er PS3-fanboy, men jeg tviler 60% på det :mellow:

 

 

CoD4 får du til en billig penge til PS3 regner jeg med. At du enda ikke har kjøpt det er forsåvidt en skam (om du liker FPS selvfølgelig). :p

 

 

Off kjenner eg virkelig får suget til å plukke opp COD4 igjen her....det har seg slik at eg og ein drøss med kompiser tar oss noen timer online i COD5..veldig ofte.Kommer mest sansynlig til å bli hengende igjen med dette spillet ei stund til :p Hadde aldri trodd at eg faktisk skulle orke å begynne på prestiege for 3 gang her, og det blir nok ein 4 gang også frykter eg :roll: Er noe med å levle sub machine guns og semi-rifler som holder meg gående.

 

Kanskje eg skal drive litt lobby virksomhet og be de skaffe seg COD4, er jo billig rundt om kring :)

 

Kjenner det suget støtt og stadig jeg og. Blir liksom aldri helt ferdig med det spillet :)

Hadde aldri planer om å runde prestige i det hele tatt når jeg kjøpte spillet. Hver gang jeg når 55 tenker jeg at nå får det jammen være nok, men når jeg får muligheten til nok en prestige så går det skeis. Heldigvis ikke mange rundene igjen nå :p

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Har ingen av spillene i CoD-serien, hvilket burde jeg kjøpe først?

Har PC (Har bare 32MB i grafikkminne :o ), PS2 og PS3 :p

 

Men har tro på at dette blir årets spill, og kommer garantert til å knuse KZ2, hvertfall når det gjelder multiplayer.

 

Hmm? Vi får se på det da! Ikke det at jeg er PS3-fanboy, men jeg tviler 60% på det :mellow:

 

 

CoD4 får du til en billig penge til PS3 regner jeg med. At du enda ikke har kjøpt det er forsåvidt en skam (om du liker FPS selvfølgelig). :p

 

http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=11247 - Skal bestilles etter et vanskelig valg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...