Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Skuffende teaser, vil ikke kalle det en teaser

Men det burde slå Killzone 2 sin grafikk når Modern Warfare 2 kommer ut så er det nesten 1 år nyere spill... Skal vel mye til

Dette blir kjøpt til PS3 da jeg hadde 90-100 timer med COD4 på PS3 mens til 360 som sies har bedre nett-tjeneste hadde jeg bare 14 timer, litt vel forskjell.

 

men jeg vil selvfølgelig ha spillet uten tvil :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff nei kunne aldri tenkt meg å spille COD sitt kjappe gameplay med ein DS3 -_-

 

Hmm, merkelig dette

Jeg fikk 16000kills og 7000 deaths på COD4 på PS3 med den første sixaxisen, så den kommentaren der er jeg litt skeptisk til. Det forandrer seg ikke med en DS3 da, kommer til å fungerer like bra som 360 sin kontroll mener jeg... Spilte alle forskjellige gamemodene som er kjappe osv :)

 

Fiskus: Ikke min feil jeg koser meg med like mye med PSN så Live... Med eller uten mic spiller like bra

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Vel, det kan jo være at han rett og slett syns 360 kontrolleren er bedre å holde i enn DS3, det synes hvertfall jeg. Trenger vel ikke engang å si hvor mye jeg gleder meg til dette.. Var en ganske lang periode som jeg spilte COD4 MP nesten hver dag husker jeg. Har begynt å spille det litt av og til igjen i det siste, fremdeles elsk :love:

Lenke til kommentar
Vel, det kan jo være at han rett og slett syns 360 kontrolleren er bedre å holde i enn DS3.

 

Det er der det ligger ser du. Eg kan ikkje mye for at Sony har laget de mest ulogiske triggerene noensinne :) 360 kontroller ligger og flyter i hendene min samtidg som den har faktiske triggere.

 

Men DS3 funker den, den er bare ikkje så ergonomisk som 360 padden syns eg.

Lenke til kommentar

Enig. Sony har gjort noe virkelig rart med de triggerne og jeg skjønner ikke hvordan de kunne unngå å innse at det ville vært bedre om de var bøyd andre veien. Bruker man foresten triggeren til å skyte med i Cod4? En kompis påstod at man brukte R1 for å skyte. Hva skal man med triggere om man ikke bruker de til å skyte?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Utviklere pleier vel som regel å la skulderknappene vere standard skyteknapp på PS3 meiner eg. De er vel enige de også om at patenten ikkje er heilt on-par med standarden :p Men med fleksible kontroll skjemaer kan man alltids bytte om litt på kontrollene etter behov.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jo, igrunn greit at utviklerne skjønner problemet de også. Savner dog muligheten til å velge trigger som skyteknapp, spesielt om man har gått til innkjøp av de sakene for å ha på triggerne.

Men nå ble vi vel noget off topic her.

 

Like greit at IW valgte å skifte navnet på spillet til MW2. Blir litt tungvidt å si Call of Duty 4 : Modern Warfare 2. Ser for meg fremtidige spill da, Call of duty 4 : Modern Warfare 3 : Epic confrontation 2: Terrirst onslaught 4 : Episode 3 eller noe i den duren. Som familien Reitan sier : Det enkle er ofte det beste. Lurer dog på om Captain Price er med siden de er gått vekk fra CoD serien. Han MÅ jo bare ha overlevd CoD4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...