Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i steddet for acog så hadde det vert kjekt med red dot scope eller ka de nå hetter. noe lignande som var på m16 på farcry 2

 

ACOG er jo allerede så godt som red dot scope. Nei behold reddot og ACOG slik de er. Begge to godt til sitt bruk.

:love: Sniper med ACOG :love: Må være det morsomte å spille med i COD4. En god del vanskeligere enn de andre våpnene,men gud så morsomt. Helt sykt å se hva folk faktisk får til med det våpnet. No scoping fra en helt annen verden.

Lenke til kommentar
Ja det også, fix no-scoping. Jeg kan stå 1m fra veggen å skyte - kula treffer en halvmeter over den normale skuddlinjen. Dette gjør no scoping til flaksing...

 

Dette er den dummeste ideen jeg har sett til nå, selvfølgelig er no scoping flaksing. Litt flaksing, litt dyktighet og en tusj prikk på skjermen, that's no scoping.

 

Hva skal man med jernsikter, red dot og acog hvis man skal "fikse" no scoping til å bli like treffiskkert som alt annet?

Lenke til kommentar
Ja det også, fix no-scoping. Jeg kan stå 1m fra veggen å skyte - kula treffer en halvmeter over den normale skuddlinjen. Dette gjør no scoping til flaksing...

 

Dette er den dummeste ideen jeg har sett til nå, selvfølgelig er no scoping flaksing. Litt flaksing, litt dyktighet og en tusj prikk på skjermen, that's no scoping.

 

Hva skal man med jernsikter, red dot og acog hvis man skal "fikse" no scoping til å bli like treffiskkert som alt annet?

 

Agree,

Hvis noscoping blir 100% treffsikkert blir spillet totalt ødelagt.

Tusjprikk på skjermen vil da vel ikke funke? Treffer jo ikke alltid i midten av "krysset". Det er vel mer en sjeldenhet.

Lenke til kommentar

Har aldri sagt at no scoping skal være 100% rett :rolleyes:

 

Men faktumet er at no scpoing på WaW og MW er BARE flaksing. Stå en 1m fra veggen og kula treffer langt over den normale skuddlinjen. Er det normalt? Nei!

 

Selvfølgelig skal ikke kula gå i en rett linje, men avviket på WaW og MW er bare idiotisk noen ganger. Ergo, bare flaksing. Derfor er det skøy å høre på en nabb som påstår han eide deg -head$hot updowns n0-scopeX- :lol:

Lenke til kommentar

No scoping/ G shot er langt fra bare flaks... Har noen venner som er blitt ganske god i det, er en teknikk bak det vet dere! Så klart, når vennen min tar 360 no scope ned fra en bygning og treffer en så har han mye flaks, men når han klarer dette fler ganger er det jo skillz inne bilde også og ikke bare flaks!

 

syns nå man kan beholde red dot, acog og få et par nye...

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar
Neinei, er ikke dårlig taper (og spiller jeg med headset er det med norske folk på laget ;) ), men når man har en killing streak på 6, har en syvende kill i siktet, men blir truffet at et tilfeldig skudd igjennom en vegg - da blir man tatt opp i øyeblikket! :p
Du er ikke dårlig taper hvis du saboterer ryktet til en person rett og slett fordi han er bedre enn deg? :huh:

 

Å bli kalt cheater er gøy det, helt til jævlene votekicker deg fra serveren. :(

Lenke til kommentar

Nå er det egentlig ytterst skjeldent jeg faktisk har gitt noen dårlig rep pga ren og skjær flaks, og de få gangene jeg har gjort det så har de lagt opp til å få negativ rep. Har faktisk vunnet flesteparten av rundene jeg kan huske å ha blitt drept på den måten, så er vel mer en.. dårlig vinner? :mellow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...