Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Dessuten er vel JN der for å balansere deep impact, og den må for all del ikke forsvinne.

 

Hvorfor skulle juggernaut balansere Deep Impact? Den gir jo bare mer bullet penetration (altså at den går mer gjennom vegger osv). Mener du kanskje Stopping Power (Mer skade per skudd), det er jo den som har en slags tilknytting til juggernaut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plukka opp Call of Duty 4 igjen i dag, og jeg kan vel endelig si at jeg kan nå holde meg unna Gears 2 en hel god stund. Litt oppvarming i noen dager nå så er vi tilbake i formen og så er det de siste få Prestige levelene som er igjen opp til level 10. Det er selvfølgelig som en oppvarming til toeren.

 

Men jeg ser meg enig med Toman om at det burde bli mer enn bare Call of Duty: Modern Warfare 1,5. Etter det jeg har sett av bl.a Killzone 2 (nei, jeg mener ikke å smiske med Toman ^_^) så virker det som at både Infinity Ward og Guerilla Games er inne på en veldig solid formel og håper at IW kan låne litt fra KZ2.

 

Anyways; gleder meg til vi får se mer fra spillet, og så sees vi på slagmarken i mellomtiden :)

Lenke til kommentar

Jeg ble lei med den grønne rubinkorset eller hva faen det er. Så solgte jeg PS3 versjonen og kjøpte 360 og den er jeg ikke fullført første prestige, da som sagt jeg er møkklei :)

Har ikke peiling hvilken versjon jeg velger, sitter med 3 forskjellige maskiner så!!! Det blir enten til PS3, 360 eller pc, men hvem er ikke lett....

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Hvordan kan du påstå det?. Dogs vises ikke på kartet, chopper gjør det. Hold deg i dekning hver gang motstanderen kaller inn chopper, så er du den neste til å kalle det inn :D

 

Hundene og tanksene på WaW er det mest idiotiske jeg har vært med på i et MP spill... Håper for all del at de ikke slenger inn masse tanks i Modern Warfare 2. Det er og forblir et infantry spill, vil man ha vehicles, spill Battlefield!

Endret av Fi5kuS
Lenke til kommentar
Jepp tanks i COD5 dreper ellers gode maps, eg blir sinna når eg tenker over det. Hater at online på konsoll skal vere så forbannet lite fleksibelt. Burde vert mulighet for å velge bort games som innehold f.eks kjøretøy osv. Eller kun velge games med mulighet for bare bolt-action rifler osv.

 

 

Er for den der! Slik som i spill som battlefield 2 er muligheten for å velge mellom maps med og uten kjøretøy til stede.

Syntes at denne muligheten burde være til stede, slik at spilleren selv kan spille slik han/hun ønsker.

Muligheten for å velge egne regler som: Kun pistol, kun sniper osv. ville også være positivt, slik at man velger helt selv hva som skal være på banen/hvordan serveren skal være.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...