Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var bare med på Betaen av WaW, men fikk aldri CoD4 "feelingen". Alt er bare så rett med CoD4. Jeg holder meg til CoD4 frem til MW2 popper frem engang på høsten. Kanskje jeg klarer å karre meg til gullstjerna innen den tid.

Håper også på Coop og online achievements på MW2. Blir spranget fra MW til MW2 like stort som spranget fra CoD2 til MW så har vi virkelig noe å se frem til.

Har IW visst noe som helst fra spillet enda?

Lenke til kommentar

Det jeg er litt redd for er at det blir litt for høye forventninger til at Infinity Ward skal "gjøre det igjen" med COD: MW2, slik som de gjorde med MW.

Er litt redd for at ikke alle forventningene innfris for gamere tiltross for at MW med enda bedre historie, gameplay og våpen bør være en suksessoppskrift!

Lenke til kommentar
Er det jeg gleder meg til til MW2. Nye duppeditter og moderne våpen.

Blir så lei av de eldre våpnene i WW2 spill som aldri treffer.

 

Helt helt enig. Ironsights er ikke noe stress med mus, men syns red dot er diggere når man spiller konsoll. Men skal sies at jeg har spilt mye WaW i dag, og det er jo fortsatt jævlig moro.

Lenke til kommentar

Forventningene til dette spillet er skyhøye, og det er ikke uten grunn med tanke på hvor bra COD4 er. For min del kunne de bare sluppet en ny map pack til COD4, bare det ville gjort med knallglad. Var innom WaW en tur og ranket opp til lvl 65 bare for å gi det en sjanse, men det er alt for mange ting som ødelegger det spillet (tanks, map design, cheating/glitching, spawn points osv.). Er tilbake på COD4, og det har mer eller mindre vært det eneste spillet jeg har spilt siden det kom ut.

 

Gleder meg til Modern Warfare 2!

Lenke til kommentar

COD:MW2 er nok det spillet jeg helt klart ser mest frem til i år. Har gjennomført alle COD spillene på Veteran (Fra det første, på PC+Expansion pack), til COD2, COD3, COD4 og COD:WaW på 360.

 

Er en stor fan av tekniske ting som er relatert til "Moderne krigføring", i form missil systemer, teknologi,strategi og militære enheter, og etter å ha jobbet en periode som offiser i forsvaret, kom sommeren 2007 , hvor de annonserte at neste instalasjon av COD serien skulle være nettopp "Modern Warfare", var det som om en stor, elektronisk-våt drøm kom til live.

Fantastisk grafikk, stødige 60 FPS/pr.s, supre animasjoner (Som er total overlegen animasjonene i COD:WaW) og et hurtig online konsept, med ranks og unlocks, som ga spillet en lang leve tid.

 

I COD:MW2, så håper jeg de forlenger single-player kampanjen, pusser litt opp på grafikken, større utvalg av våpen og ranks/prestiges, samt har en bedre ballanse i våpene. At IW har latt M-16A4 være det mest uballanserte våpenet, i våpenets favør, uten å gjøre noe med det, i løpet av spillets 1 år og 2 måneders leve tid, synest jeg er skuffende.

Lenke til kommentar

Grafikken er fin så lenge den ikke blir dårligere, noe som er lite sannsynlig. Jeg håper de satser enda mer på multiplayer delen og forstår hvor skuffet store deler av online miljøet var når de kastet det meste av gametype oppdateringer og map pack expansions på havet bare fordi de allerede var i gang med WaW.

 

Det blir sikkert flere levels pr. rank, allerede i WaW utvidet de jo rank systemet, tok evig lengre tid å ranke opp til 65 i forhold til 55 i COD4. Jeg spiller kun Hardcore gametypes og der er ikke våpenbalansen noe problem, det fleste våpen er 1-2 skudd for kill uansett. Synes heller ikke det nødvendigvis trengs flere perks, men man kan kanskje bytte ut noen av de minst brukte (f.eks eavesdrop). Håper for guds skyld de ikke legger til kjøretøy slik som i WaW, de mapsa med tanks på er fullstendig ødelagt siden alt kun dreier som tanksene. Håper også de beholder noenlunde samme størrelse på level design, i motsetning til f.eks Outskirts på WaW hvor det er uendelig med campingplasser og man bare blir løpende rundt for å finne action.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...