Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CoD 4 var da mer som en revolusjon hvis man ser på CoD 2 som et utgangspunkt. MP delen var jo i en klasse for seg, og for meg den beste MP delen pr dags dato. Ranks og unlockable perks og våpen var vel ikke gjort i noe konsollspill før den tid. Og iallefall ikke så bra. Belønning for killstreaks (UAV, Airstrike og kopter) var vel også rimelig ferskt innenfor sjangeren.

Tror vel neppe vi ser en like stor forandring fra CoD4 til CoD6 som vi så fra 2 til 4. Jeg vil være fornøyd så lenge de beholder core gameplayet fra nr 4 med litt tweaks. Jeg kan ikke komme på noen store forandringer jeg ønsker og se i spillet. Og for guds skyld hold kjøretøy unna!

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Sant, sant. CoD4 var (veldig nærme) perfekt når det kom ut (online, campaign, gameplay, grafikk) og skal absolutt ha all ære! CoD4 med bedringer i det lille som er å klage på, og gjerne en og annen revolusjon, om ikke valgfri, for å holde WOW faktoren like stor idag! :)

Manglet bare coop. *Krysser fingrene*

Lenke til kommentar

- En oppgradering av motoren (som en slags UE 3.5) hadde vært herlig. Trenger en oppgradering av fysikk og grafikk, har tross alt blitt brukt i to spill nå.

- Nye våpen, nye tillegg til våpnene, kanskje vanskelig å finne på noe mer man trenger, men noe må det jo være? Lasersikte? :p

- Achievements for online delen, i tillegg til singleplayer delen.

- Ikke kjøretøy. Ikke noen vits i å gjøre for store forandringer fra 4'ern. Never change a winning team!

- Balansere våpnene. Var egentlig veldig bra i MW, bortsett fra m16, verste noob-gun ever!

- Fjerne de helt ubrukte perksene, kanskje også noen av de mest irriterende? Martyrdom osv.

- Hadde ikke gjort noe å få flere muligheter for customization av soldatene, men dette er ikke det viktigste, du ser tross alt ikke deg selv spille!

 

Men når alt kommer til alt har jeg full tro på at IW kommer til å gjøre dette til et like fantastisk spill som det første MW!

Lenke til kommentar

Jeg håper de fjener perks som Stopping Power og Juggernaut (Disse nuller ut hverandre, i utgangspunktet), da Stopping Power øker skaden pr. Skudd med 1.4. Det vil da si at M-16, AK-47 og G3, som alle gjør 40-30 i skadde, dreper på 2 skudd, med stopping Power, på kort til medium avstand.

 

Eneste våpenet det går an å bruke noe annet enn Stopping Power på, er M-14, siden det gjør 50-40 i skade, pr. Skudd, og dreper på 2 skudd i kroppen, uansett (Er den eneste assault riflen som kan drepe på 1 "head shot" med stopping power = 50*1.4*1.5=105)

 

Alle profilene mine består av "Stopping Power og enten Steady Aim eller Deep Impact", da det ofte er avgjørende om våpenet dreper på 2 skudd, fremfor 3 skudd, uten stopping power, og det er ingen grunn til å bruke noen av de andre perksene, på bekostning av Stopping Power.

 

I tillegg, så håper jeg de virkelig ballanserer M-16 i COD:MW2. Pr. Dags dato så bruker 90% av alle spillere online M-16+Red Dot+Stopping Power, da M-16 er det helt klart beste våpenet i spillet. Våpenet har en RPM på 925, er det våpenet som dreper raskest på alle avstander, null rekyl, instant burst kill samt det er det våpenet som har raskest lade tid (2 sekunder, 2.36 om våpenet er tomt)

Lenke til kommentar

Ingenting 100% offisielt fra IW enda annet enn deres "Community Manager" fourzerotwo's post på twitter for ett par dager siden:

 

" Reviewing some radio-chatter VO we just finished recording for Modern Warfare 2 today. "Cujo Two-One this is Vulture, solid copy on all." "

 

Så alt tyder på at MW2 kommer men ingen vet når eller hva det blir å inneholde.

 

 

Håper bare for all del at de unngår de samme feilene som var i MW og som, helt utrolig, Treyarch klarte å dra med seg i WW. QA avdeligen må ha vært på ferie før slipp av spillet.

Lenke til kommentar
Den forskjellen mellom WaW og MW for meg var at på MW var det morro å skyte folk, på WaW derimot føltes det jævlig ut. Jeg syntes synd på folka jeg skjøt, og ville heller kolbe ned medsoldatene mine istedet.
What? Er det bedre å få en kolbe i fjeset framfor å bli skutt og drept relativt raskt?

 

...og hvorfor syntes du synd på dem? :mellow:

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Når det gjelder cod så kunne de like godt lagt et spill hvor de bare kom med oppdateringer (bl.a nye baner,våpen og mini spill).

 

Når det gjelder nye cod waw. Så er spillet kult, men igjen er det bare nye våpen og baner som like godt kunne kommet i oppdatering. De kunne ikke gjort det med dette spillet, men hvis det skulle forsatt fra forgje.

Jeg håper at de bygger på en ny grafikkmotor i neste spill og at de kommer med noe helt nytt som forandrer cod serien (Positivt). Jeg liker den mer moderne cod så jeg ble skuffet da jeg leste at cod 5 skulle tilbake i tid.

 

Blir morsomt å lese mer om Call of duty: Modern Warfare 2! Forresten, skal spillet hete det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...