Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Har spillt litt multiplayer i dag. Og jeg fikk nesten litt sjokk da jeg såg en lvl 70 bare 2 dager etter release. Var han hardcore, eller hacks? o.o

 

Haha, da har man spillt rimelig hardt. Kan jo tenkes at vedkommende har fått spillet noen dager før release, men uansett!

 

Kommer nok til å levle ganske seint i denne omgang, ettersom det er mye jobb og ikkje alltid like lett å legge opp til spilling mellom alt skiftarbeindet ;) GLEDER meg til å komme i gang med online delen ihvertfall!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Og vet du hva?

 

 

Det er et hemmelig oppdrag! Gå på "Mission Select" eller hva de kaller det og velg Museum. Trykk på knappen det står "Do not press" på. Det. Er. Awesome.

 

Ble litt småskuffa av den jeg. Gå rundt på et museum var litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Jeg var redd for at MW2 skulle gå i Gears fella jeg også, men jeg synes det har klart å sno seg unna. SPilte COD4 dagen før release, og det føltes helt naturlig å fortsette multiplayer i MW2 dagen etter. Alt føltes mer eller mindre som før, men det var lagt til en masse saker som gjorde det litt mer oppfyllt. Problemet til Gears 2 var vel for det meste det at ingenting virket som det skulle når det kom så mye som en ørliten dæsj lagg inn i bildet, noe vi alle vet at det kom veldig mye av. MW2 derimot har gått silkeglatt for min del, utenom en host eller to som har stukket av, men det kan jo ikke skyldes på MW2.

Lenke til kommentar

Konge enda.

Ligger med K/D på 2 med omtrent bare sniping og magnum.

Intervention + Magnum = heaven.

Spilt i hele dag, og skal spille i hele morgen.

Er rank 34 tror jeg, med 13-14 timer played :)

Mapsa er greie, man må bare lære seg dem først.

Står 23 timer på steam, men den teller bare man er innpå menyen :p

Endret av Exia
Lenke til kommentar
Det er omtrent helt nytt spill og man må lære alt på ny

 

Kontrollene er de samme, og det er vel strengt talt det viktigste?

 

og over halvparten av banene er det for mye byggninger du må holde i sjakk..

 

Beklager, men jeg ser ikke noe negativt med dette i det hele tatt.

 

Etter å ha spilt gjennom samtlige MP-maps med søskenbarnet mitt synes jeg MP-mapene er mye mer givende og utfordrende enn de fleste i CoD 4, hvilket er bra.

 

Flere bygninger demper det utålelige granat-lempinga/grenadelauncher pisset som så alt for mange holder på med, da det ikke er kun et møtepunkt på mappet (såkalte flaskehalser), men flere omveier og muligheter for å komme på nært hold med fienden, og slippe unna de verste killstreakene (tenk deg hvordan det ville ha blitt med maks 2-3 bygninger med tanke på alle de vanvittige killstreaksene).

 

Jeg kan se for meg at det er mye mer tempo online her (dette er dog bare synsing fra min side) enn det er i forgjengeren, og dette hjelper til med å skille ut de som faktisk har reaksjons-evnen og sluheten inne, da de faktisk klarer å konsentrere seg om flere ting samtidig.

Jeg vil ha en utfordrende MP, der jeg må konstant være på vakt og ikke bare bedrive dank som jeg gjorde i nesten samtlige Overgrown-runder på CoD 4 (folk ble alt for forutsigbare, og det var ingen kreativitèt blant folk flest. Kunne man plassene folk flest satt på hadde man jo en enorm fordel), men med "større" maps i oppfølgeren åpner det for mer intensitèt og krav til oppmerksomhet og taktikk, hvilket ikke akkurat er en negativ ting.

 

Survival of the fittest sier jeg bare.

 

Edit:

Og det er jo faktisk en dose med maps for de som vil ha små intensive kamper med færrest mulige møtepunkt, og for de som vil ha sniper-battles.

 

Lo litt når jeg så denne her:

 

Dette er grunnen til at jeg ikke tar slike "opprop" seriøst, det er jo faen meg kun et ytterst fåtall som faktisk står for det de mener, og ikke påberoper seg meninger for å være "spillverdenens svar på Punker".

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...