Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lefdal.com selger nå Killzone 2 for 399,- http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wUAAAEOefQs9Q46

Bestilte der idag for noen timer sammen med Street Fighter IV, begge til PS3en :)

 

Har bestillt begge jeg også til PS3. Men Street Fighter IV har jeg bestillt på absoluttspill.no, ville ha CE av den. Men det var ganske billig det lefdal skulle ha for det, 449,-

Lenke til kommentar

Da har jeg tatt demoen over 10 ganger og 20 timer fra betaen og jeg er helt overbevist.. Dette blir sannsynligvis mitt Game Of The Year 09, og får dette superspillet under 2 uker :p:D

Kan være dette spillet kommer til å ta over meg, da blir det kun PS3 spilling, må nesten legge vekk 360en :p, støver nok ned den etterhvert :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Jeg har spilt demoen over 30 ganger og synes at spillet er utrolig bra, alt er perfekt. Det eneste som er litt negativt er at spillet gjerne kunne vært litt raskere, det tar litt for lang tid å få opp siktet og det tar også noen mili sekunder å skyte noe som er merkbart spesielt i online delen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2
lefdal.com selger nå Killzone 2 for 399,- http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wUAAAEOefQs9Q46

Bestilte der idag for noen timer sammen med Street Fighter IV, begge til PS3en :)

 

Har bestillt begge jeg også til PS3. Men Street Fighter IV har jeg bestillt på absoluttspill.no, ville ha CE av den. Men det var ganske billig det lefdal skulle ha for det, 449,-

 

 

Gratis frakt og? og vill det koste 399 i lefdal butikker rundt omkring i landet og?

Lenke til kommentar
lefdal.com selger nå Killzone 2 for 399,- http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wUAAAEOefQs9Q46

Bestilte der idag for noen timer sammen med Street Fighter IV, begge til PS3en :)

 

Har bestillt begge jeg også til PS3. Men Street Fighter IV har jeg bestillt på absoluttspill.no, ville ha CE av den. Men det var ganske billig det lefdal skulle ha for det, 449,-

 

 

Gratis frakt og? og vill det koste 399 i lefdal butikker rundt omkring i landet og?

 

Det er gratis frakt fra nettbutikken til Lefdal ja. Om det vil koste 399,- i de fysiske butikkene vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Kontroll skeptikere kan slappe litt av mtp. online spilling og "trege" kontrollere. Tempoet har fått ein liten dytt i følge GG:

 

"Also, the online experience is quicker as we've made the controls and animations a little faster during design."

 

I can further confirm that the multiplayer controls are more sensitive and speedy, allowing you to make quick decisions and perform a full 360-degree turn with ease. "

 

Kilde

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg hadde relativt store forhåpninger til KZ2, selv om jeg ikke er spesielt FPS-fan. Det jeg derimot ble litt skuffet over var den sykt trege bevegelsen. Skal jeg snu meg rundt så går det liksom 30% tregere enn i andre FPS. Jeg synes at ting som bevegelse og respons er noe av det aller viktigste i FPS-spill, så ja.. Håper det blir litt raskere i retail versjonen, selv om jeg tviler på at de har gjort noe med det.

 

Jeg forstår jo selvsagt at grunnen til at man beveger seg så tregt er fordi man ikke skal oppleve hakking (ved at man snur seg for fort og for mange modeller blir tegnet opp samtidig), men da hadde jeg heller klart meg fint med litt lavere oppløsning på textures og evt. færre effekter, så lenge det hadde vært raskt og smooth å bevege seg rundt.

 

Ble ikke super-skuffa over dette, men litt.. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe spillet med det første.

Lenke til kommentar

Er kanskje fordi killzone 2 ikke er noe call of duty 4, er faktisk et spill der det er bygd på mer realisme med å bruke et våpen. Men må nå si at jeg det er nok av fanboyskvipp i denne tråden fra før av:p.

 

Toman, the protector of killzone's Reputation and performance ?:o

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Siktinga hos meg er mye bedre en deres, med bare rakk ned på Killzone 2, da kan jeg rakke ned på Gears 2 som er det værste mpspillet jeg har testet. Og ja jeg har Gears Of War 2, PS3 og gamerpc, så ikke prøv med noe fanboyskvip mot meg :)

 

Hva er det egentlig som feiler deg?

 

Tåler du ikke at folk ikke liker siktesystemet i spillet ditt? Spillet som du brukte 400 kroner på?

Kan du ikke heller gå å gråte hos moren din?

 

Så du vet det; Siktingen sugde.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Greit nok om Toman tar på vei, men hvorfor gjør du det bertelsen?

Jeg skjønner heller ikke folk som klager så mye over siktinga, følte den la til et realistisk trekk, ikke alt kan være det samme som vi har spilt før. Men syns også det er totalt unødvendig og forsvare det til døden, like mye som å hakke på at folk gjør det.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Siktinga hos meg er mye bedre en deres, med bare rakk ned på Killzone 2, da kan jeg rakke ned på Gears 2 som er det værste mpspillet jeg har testet. Og ja jeg har Gears Of War 2, PS3 og gamerpc, så ikke prøv med noe fanboyskvip mot meg :)

 

Har ikke raket ned på kilzone 2, jeg bare sa at jeg ikke likte siktinga. Det har ingenting med å gjøre at jeg er xbot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...