Gå til innhold

Xbox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner

magnusalex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hadde vært lettere hvis flere hadde delt på den. Men nå er jo forumet i oppstartingsfasen, så vi får se hva de får gjort utover. Hvis det er muligheter for at flere kan redigere førsteposten, stiller jeg gladelig opp med hjelp :)

Skrevet
Er kun moderatorer som kan endre førstepost. Men om folk oppdaterer listen, kan en moderator lime det inn.

Ja, jeg kan også lime inn info om det er noen som føler for å bidra :)

Edit:

Frontlines koster 19 kroner på MPX her.

Oi! Det var billig... men er det bare meg som ikke får lagt det i handlekurven? :(

Skrevet
Gjelder de tilbudene i butikken også? :D

Er ikke helt sikker, men jeg skulle da tro det. Det står ihvertfall ikke skrevet noe om webpris :D

Skrevet
Gjelder de tilbudene i butikken også? :D

Det bør du ikke regne med, når de hadde FC2 til 349,- i nettbutikken kostet den 549,- i den fysiske butikken, jeg spurte om det var feilpriset, men de fører ikke samme priser i butikkene ble det sagt i kassen.

Dette var i Trondheim, munkegata.

Skrevet

Det hadde jo vært veldig enkelt å opprette et lite regneark på Google Docs som alle som var interesserte i kunne redigert. Bare et forslag :) Forventer ihvertfall ikke at OP her orker oppdatere førsteposten kontinuerlig.

En annen ting: Det er vel lite vits i å poste priser i £ fra play.com, for såvidt meg bekjent må du bestille i € derfra, og da blir prisen straks en annen.

Jeg kan forresten godt klaske sammen en "mal" som gjør det enklere for folk å poste tilbudene.

Skrevet
En annen ting: Det er vel lite vits i å poste priser i £ fra play.com, for såvidt meg bekjent må du bestille i € derfra, og da blir prisen straks en annen.

Jeg kan forresten godt klaske sammen en "mal" som gjør det enklere for folk å poste tilbudene.

Jeg betaler kun i £ på play :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...