Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tør ikke prøve analsex, derfor spør jeg dere gutta...


Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 21 år og har vært sammen med kjæresten min en god stund. Han er så tent på analsex, men problemet er at jeg ikke tør! Han er helt besatt av rumpa mi og sier han elsker den hele tiden, og vil så gjerne ha analsex. Vi har prøvd oss ett par ganger, men jeg trekker meg før han får den ordentlig inn, jeg tør rett og slett ikke. Jeg er så redd for at det skal...ja sier det rett ut, komme dritt på penisen hans. Hva hadde dere gutta sagt om det hadde skjedd, hva tenker dere om det?

 

Postet av anonym: 9edfe05d0d496a48baca8ef7c66145a6

 

Postet av anonym: 9edfe05d0d496a48baca8ef7c66145a6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om han vil stikke den i to'ern, må han bare finne seg i å få dritt på tissen, hva annet kan han forvente?

Hvis du er redd for bæsj på pikken hans, gjør det i dusjen.

Det varme vannet får dessuten musklene til å slappe mer av og gjør analsex'n mer komfortabel.

 

Lykke til, og husk glidemiddel. :D

Lenke til kommentar

Jeg er ei jente på 21 år og har vært sammen med kjæresten min en god stund. Han er så tent på analsex, men problemet er at jeg ikke tør! Han er helt besatt av rumpa mi og sier han elsker den hele tiden, og vil så gjerne ha analsex. Vi har prøvd oss ett par ganger, men jeg trekker meg før han får den ordentlig inn, jeg tør rett og slett ikke. Jeg er så redd for at det skal...ja sier det rett ut, komme dritt på penisen hans. Hva hadde dere gutta sagt om det hadde skjedd, hva tenker dere om det?

 

Postet av anonym: 9edfe05d0d496a48baca8ef7c66145a6

 

Postet av anonym: 9edfe05d0d496a48baca8ef7c66145a6

 

Dette må du ikke tenke på i det hele tatt. Vi gutter vet hva som kan bli konsekvensene. Kjør på :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om han er med på leken, får han smake steken.

 

For å si det sånn, om partneren din er noenlunde oppegående forstår han jo at "drit på tissen" er en mulig konsekvens av at han stikker penisen sin inn i rumpen din. Om dette skulle skje, og han ikke takler det, så får han værsågod ta seg en bolle og rette fascinasjonen mot andre hull på kroppen din.

 

Ellers fins det jo måter å foreta "analrens" og lignende, og det er anbefalt å bruke kondom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har faktisk gjort litt "research," og funnet ut at endetarmen ikke kan tømmes helt. Det vil alltid være driit der, enten det kommer på penisen eller på kondomen, så er det normalt. Hva kjæresten din tenker om det, vet jeg ikke, men jeg tror det beste for deg / dere er at dere snakker sammen om det, selv om jeg kan tenke meg at du ikke vil.

 

Jeg vil også anbefale deg å bruke glidemiddel, olje eller noe lignende, slik at det ikke vil gjøre vondt for deg. Da blir du kansje ikke så redd også. Tenk at det skal være en nytelse for dere begge, at du er hovudrollen og at dette skal gå bra.

 

Lykke til, da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nøkkelen er å sørge for at det er nok glid til at ingenting bestemmer seg for å skape friksjon. Med nok glidemiddel er det utrolig hva en får til. Man har selvfølgelig sine begrensninger, men analsex i seg selv er ingenting å være redd for. Men du må være åpen for det. Du må ha i det minste litt lyst selv. Om du egentlig ikke har lyst og er anspent blir det ikke noe godt for noen av partene.

 

Ikke vær redd for anal. Det er kanskje ikke så mange som snakker om det åpent, men det er likevel veldig utbredt. Det er tross alt kun centimeter unna hovedinngangen og de fleste blir nysgjerrige før eller siden. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg glidemiddel og testet alene. Bruk litt tid og kjenn etter. Er dette noe du vil gi bort kontrollen av?

 

Glidemiddel + God tid = Profit

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror aldri jeg har opplevd at det har sittet igjen synlige rester på den etterpå, men kanskje bare flaks :)

 

Eller damen er flink til å slappe av me/i rumpa si, noe som er viktig for vellykket rumpesex. Det er ikke meningen at hun skal presse bak der mens man holder på liksom, gjør man det skjønner jeg lett at det blir litt brunt på staken...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...