Gå til innhold

Spørsmål om Sukker.no


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nylig registrert meg på Sukker.no :) Og jeg begynner å forstå det meste, men det er en fortsatt en ting jeg lurer på..

 

Er det sånn at du MÅ betale for å snakke med folk? Jeg får jo bare sendt komplimenter med et begrenset utvalg... Jeg får heller ikke chattet med folk :thumbdown:

 

Takk for svar!

 

Og til dere som ikke vet det er Sukker.no et datingsted :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For dem uten "voksen-Visa": Kjøp et SpendOn Visa-kort på Narvesen eller 7Eleven. Da kjøper dere et kort som fungerer akkurat som et Visa-kort, bortsett fra at dere kjøpte det for "det beløpet dere vil ha på det+40,-". Det har sikkerhetskode og fungerer utmerket overalt hvor det trengs. Jeg brukte det selv før jeg fikk meg Visa-kort. :)

 

http://spendon.no/

Lenke til kommentar

For dem uten "voksen-Visa": Kjøp et SpendOn Visa-kort på Narvesen eller 7Eleven. Da kjøper dere et kort som fungerer akkurat som et Visa-kort, bortsett fra at dere kjøpte det for "det beløpet dere vil ha på det+40,-". Det har sikkerhetskode og fungerer utmerket overalt hvor det trengs. Jeg brukte det selv før jeg fikk meg Visa-kort. :)

 

http://spendon.no/

Det hørtes veldig bra ut, rart jeg ikke har hørt om det før :hmm: Men jeg har fortsatt er ørlite håp om at det er noen med VIP eller superbruker som kan hjelpe meg :innocent: Hvis ikke må jeg vel gå for dette Spendon kortet :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke hørt om siden før nå, så jeg kan nok ikke hjelpe deg, beklager. Er ikke superlysten på å legge inn kortinformasjon på en side jeg ikke kjenner til. Men, et Spend On-kort fungerer veldig bra. Hvis ikke er det også mulig å få Visa-kort før man er myndig, hvis en av dine foresatte går med på det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...