Gå til innhold

Cecilia Brækhus - Kamp- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja men stopper hele tiden bare dritt. Viste seg at jeg har konto fra før. Hvordan de fikk pengene forstår jeg ikke(gjorde ingenting??) men ser hvertfall sendingen

nå når hagen boxer. Går den på tv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser på viaplay uten å ha betalt noenting :dontgetit: Brækhus dominerer oppskriftsmessig

Logget meg inn og klikket "lei kamp" for å se hva som skjedde, og da bare begynte det å spille av.

Endret av Delvis
Skrevet

Jepp, Viasat er jævlig sleipe når det gjelder å lure til seg penger. Har brukt en del triks for å få flere uvitende abonnenter på kroken opp gjennom tida, senest under England-Norge-kampen de viste "gratis" tidligere i høst, der alle som registrerte seg for å se den automatisk ble innmeldt som Viasat-abonnent uten at det stod noe sted.

• 3 uker senere...
  • 1 år senere...
Skrevet

Ser at de fleste steder har oddsen 13.5 vs 1.05 i Brækhus sitt favør. Altså implisitt sannsynlighet for at Brækhus vinner er ca 95%. Jeg hadde inntrykk av at dette var jevnere kamp. Innspill?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan?

Domneren bryter og avgjør at hun vinner? Wth. Er det ikke gongong eller de teller 1-2-3 osv?

Kjedeliig!

Endret av Lami
Gjest Slettet-376f9
Skrevet

Kan minne litt om for tidlig sædavgang. Når du har sett for deg tjue spennende minutter og gjør deg ferdig på tre.

Skrevet

Kan minne litt om for tidlig sædavgang. Når du har sett for deg tjue spennende minutter og gjør deg ferdig på tre.

Haha!

Admin tillater seg litt ot nå..^^

ps. alle rapporter blir forkastet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...