Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Hehe, ja går kanskje om man har premium og masse gull. Har ikke ordnet med kort enda så får ikke kjøpt noe.

Endte med at jeg sjangset på at tracks tålte vekta til 88mm noe som gikk fint. Har faktisk enda nok free xp til å oppgradere tracks om jeg vil, men tror jeg sparer de da jeg bare bruker det om tanksen virkelig er elendig og jeg virkelig vil videre. Vk3601 ble iverfall mye bedre med ny gun, så skal nok klare å oppgradere den fullt etterhvert. Spiller lite wot for tiden så ting tar tid.

 

Blir snart ny tanks. Får snart unlocked T20, så får håpe den er brukende. M4A3E2 har iverfall vært en veldig kjekk tanks , så får håpe T20 er like bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, T20-en var grei nok, men jeg angret ikke da jeg solgte den for en Pershing.

 

Jeg for min del forstår ikke at folk klarer å spille dette spillet uten premium, men det kan ha noe med at jeg - siden jeg ble med i betaen i fjor vinter - bare har spilt 3 dager uten premium. :p Og sannsynligvis ikke mer enn 10 kamper. Har jeg ikke gull til premium, spiller jeg heller ikke. Sørger for å alltid ha nok gull. Lar være å kjøpe mat en dag og lever på rester f.eks. Evt. lar være å røyke / snuse. Vips har man råd til faste utgifter som husleie, mobil og server (samt diverse abonnementer), og gull og ekstra ting i alle spill. :D

Lenke til kommentar

Ja, er en kjekk tanks med ganske mye punch. Er jo bare armoren som er heslig tynn.

 

Byttet til 90mm på M19 Hellcat, nå angrer jeg at jeg ikke gjorde det før. Gikk fra 100-150points damage til rundt 250 per hit. Penetrerer jo like bra om ikke bedre.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Ja, er en kjekk tanks med ganske mye punch. Er jo bare armoren som er heslig tynn.

 

Byttet til 90mm på M19 Hellcat, nå angrer jeg at jeg ikke gjorde det før. Gikk fra 100-150points damage til rundt 250 per hit. Penetrerer jo like bra om ikke bedre.

 

 

M18 Hellcat er en nydelig sak med 90 mm gun. Rask aim time, lader fort og bra penetration og grei damage.

 

Rask tank, så du kommer deg fort i gode posisjoner.

Lenke til kommentar
Hvordan er T32 i forhold til T29? Blir litt cashgrinding nå slik at jeg får skaffet den. Tror jeg beholder T29 da det er en tanks jeg trives godt i :)

 

T29 var en fantastisk tank, og T32 er den samme tanksen bare bedre på alt! Så lenge du har forstått konseptet med hull-down og vet å bruke det er T32 den beste T8 tanken i spillet. Koste meg masse med den mens jeg hardgrindet for å rekke T34 før den ble premium. Har nesten 1000 avg XP med den.

 

Bare å glede seg!

UriasX<-- Ingame nick

Lenke til kommentar

Nå bør det nevnes at UriasX er noe over snitt:)

 

Har ikke T32 men slutter meg til ressonementet om hull down..T34 og T29 er blandt de vognene som jeg har best snitt xp på....ikke 1000 men...akseptabelt

 

 

BEPP aka bbjorgo (ingame)

Endret av BEPP
Lenke til kommentar

Fikk tak i T32for ikke så lenge side, den har jo samme gun som T29 og siden den matches mot høyere tier tanks opfattet jeg den som ganske weak. Mulig dette er fordi jeg er vandt til å spille tank destroyer men hovedsakelig krever T32 en helt annen spillestil en T29.

 

Med T29 brukte jeg ikke å kjøre så mye i frontline som jeg gjør med T32, og T32 føles mer som en medium tank pga fart og traverse speed.

 

Edit: Har ca 800 avg XP i T32, fleste battles er i platoon med en tiger 2

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

T32 syns jeg personlig er den beste T8 heavy(har dog ikke prøvd VK4502 aufs A, men alle andre). Den har en mindre weakspot på turret enn på T29/T34 og den har ganske mye slope og ok armor på øvre hull pluss noe lavere profil, noe som gjør at du kan facehugge ganske mange tanks til døde. Det kan du ikke gjøre i T29/t34.

Mange klager på for svak kanon(rettere sagt for lite penetrering)(samme 105mm som T29 men høyere ROF og bedre accuracy) Men pga dem andre styrkene til tanksen så ville en T32 med f.eks Patton sin gun ha blitt veldig OP.

Lenke til kommentar

Hva er det som skjer med teams nå om dagen? Normalt sett er jeg i stand til å påvirke utfallet av kamper så lenge jeg spiller opp mot mitt normale nivå, og spiller jeg platoon med 2 kompiser fra klanen har vi stor sannsynlighet for å vinne. I det siste har ting forandret seg mye. De aller aller fleste kamper vinnes 15-4 eller deromkring, uavhengig av hva jeg foretar meg. jeg kan bli racket i min T54 etter 2 min uten å få gjort noe og vi vinner stort, eller jeg kan spille som en helt, skade 8 tanks og drepe 4 og vi taper 15-4.

 

Jeg har til nå avfeid alle konspirasjonsteorier om at de forsøker å balansere folk sin WR rundt 50%, men etter sånne streaks med drittkamper som jeg har hatt siden før helgen er det nesten så man begynner å lure..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...