Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Patton er min favoritt tank for tiden også :)

 

Hadde just en skikkelig gøy runde i min Type 59. Fikk trollet en hel haug med tanks på hill i Karelia. Ble ett bra resultat også :)

Victory!

Battle: Karelia 2. september 2012 14:34:57

Vehicle: Type 59

Experience received: 9 020 (x5 for the first victory each day)

Credits received: 112 936

Battle Achievements: Steel Wall

20120902_1435_china-Ch01_Type59_01_karelia.zip

Lenke til kommentar

utrolig morsomt å trolle rundt med type59, hadde en 90k+ tidligere idag der jeg brukte opp all ammo.

merker at ting løser seg opp når de største hindrene er blåst opp og man kan rulle inn og bak fienden og regelrett lage et stort kaos.

 

Blir jeg skuffet hvis jeg går american medium line og forventer like morro som jeg har med type? er på easy8, men har ikke samme feeling der enda i det hele tatt

Lenke til kommentar

Ja, hadde noen interessante kamper i min Type 59 i går / i natt. Kamper hvor jeg brukte opp all ammo, hadde 6 kills og likevel tapte vi. Alltid like surt. Du bare ser at du fikk 1100 xp på et tap og tenker på hvor mye det hadde blitt om du hadde vunnet ...

 

Fikk forresten endelig tak i AMX AC 1946 (eller hva den heter, fransk tier 7 TD). Fantastiske greier. Jeg synes ARL V39 var grei i starten, men denne er jo helt overlegen. Har ikke hatt det så morsomt i en TD over tier 3 siden Hellcaten. God kanon, og god fart. Rett og slett elsk. <3 Håper 1948-versjonen er enda bedre. :D

Lenke til kommentar

Jeg gikk rett på den tier 5-saken og var ute av den på et par-tre kamper. :p

Så hadde jeg noen kamper i ARL V39 og fant ut at den tålte alt for lite og generelt ikke var noe særlig, så jeg researcha 1946 natt til i går, og fikk tak i tracks og gun i går kveld, samt pengene til å kjøpe den med alle komponenter. Har ikke råd til å spille mer før i morgen. Vel, jeg har i alle fall ikke råd til å konvertere mer freexp. :p

Lenke til kommentar

Ja, hadde noen interessante kamper i min Type 59 i går / i natt. Kamper hvor jeg brukte opp all ammo, hadde 6 kills og likevel tapte vi. Alltid like surt. Du bare ser at du fikk 1100 xp på et tap og tenker på hvor mye det hadde blitt om du hadde vunnet ...

 

Er faktoren loss ws win 1.5 dvs at dersom et tap gir 1000 xp ville det gitt 1500 xp i win? Burde sikkert vite det men.....

 

forøvrig er "beste" tap ca 1400 xp med T34 (US prem heavy)

Lenke til kommentar

Dersom han hadde vunnet en kamp med 1100 XP på tap i går som sin første kamp, hadde han fått 11 000 XP.

Credits er ikke påvirket av seier eller tap, og seier gir nøyaktig 2 ganger summen, dersom den eneste forskjellen er om dere vant eller tapte. Får du over 1000 XP på et tap, ville det vært over 2000 som win :-) Er det da dagens dobbel, ville det vært over 4000 XP :-) Er det i tillegg dagens femdobbel, betyr det at du ville hatt over 10 000 XP på den :-)

Lenke til kommentar

Dersom han hadde vunnet en kamp med 1100 XP på tap i går som sin første kamp, hadde han fått 11 000 XP.

Credits er ikke påvirket av seier eller tap, og seier gir nøyaktig 2 ganger summen, dersom den eneste forskjellen er om dere vant eller tapte. Får du over 1000 XP på et tap, ville det vært over 2000 som win :-) Er det da dagens dobbel, ville det vært over 4000 XP :-) Er det i tillegg dagens femdobbel, betyr det at du ville hatt over 10 000 XP på den :-)

 

Njet.

Du får ikke 100% ekstra på win, du får 50% ekstra. Derfor henger ikke regnestykket ditt sammen.

Fra wiki:

In a win the winning team gets a bonus of 50% experience and credits, in draws and losses there are no bonuses.

http://wiki.worldoftanks.eu/Battles

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, tror aldri jeg har fått så mye kjeft som når jeg kjører AMX ELC. Mitt problem: Jeg suger som scout, og denne vogna har en kanon som gjør det veldig fristende å kjøre som TD. Så jeg pleier å gjør det, men det faller sjeldent i god jord hos resten av teamet...

Bruker den gjerne som en kombo selv. Begynner gjerne som scout, da den har en fart og profil som gjør den svært vanskelig å få has på. Går etterhvert over i TD modus, men flytter meg mye mellom TD-øktene for å scoute litt. Min første runde med ELC'en fikk jeg 5 kills, så det er kanskje ikke så rart jeg liker den godt.

Lenke til kommentar

Dersom han hadde vunnet en kamp med 1100 XP på tap i går som sin første kamp, hadde han fått 11 000 XP.

Credits er ikke påvirket av seier eller tap, og seier gir nøyaktig 2 ganger summen, dersom den eneste forskjellen er om dere vant eller tapte. Får du over 1000 XP på et tap, ville det vært over 2000 som win :-) Er det da dagens dobbel, ville det vært over 4000 XP :-) Er det i tillegg dagens femdobbel, betyr det at du ville hatt over 10 000 XP på den :-)

 

Njet.

Du får ikke 100% ekstra på win, du får 50% ekstra. Derfor henger ikke regnestykket ditt sammen.

Fra wiki:

In a win the winning team gets a bonus of 50% experience and credits, in draws and losses there are no bonuses.

http://wiki.worldoftanks.eu/Battles

 

Det kan ikke stemme. Jeg har fått over 10.000 XP to ganger, det er dokumentert tidligere i denne tråden, og det er flere andre som har fått det ved x5-perioder. For å oppnå over 2000 på en seirende runde, må du med andre ord få over 1300 base XP. Dersom det er akkurat dobbelt, betyr det at jeg kjører ca like bra når vi vinner som når vi taper. Dersom det er 1,5 ganger, så kjører jeg genrelt bedre når vi taper enn når vi vinner... Det gir heller ingen mening.

 

Jeg er bombesikker på at jeg har lest dobbelt mange ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...