Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva kan jeg si? Det ligger meg ikke å bare kjøre forbi fienden. Det er tross alt ikke julaften.

 

Er nok derfor jeg suger til å scoute også. Klarer ikke la være å skyte på ting jeg vet jeg ikke har noen som helst sjanse i havet på å skade.

 

Skjønner for så vidt at du sliter med å IKKE skyte fienden...men hvorfor gidder du i det hele tatt å laste ned PHYSICS TEST om ikke for å teste physics? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi fuck it, du kan alltid bli bedre på å skyte, mens kjøringa tar ikke lang tid å mestre.

Om de ikke ville vi skulle skyte hverandre, hadde de deaktivert muligheten. Så lenge den er der, tolker jeg det dithen at jeg kan kverke folk. Og jo, du får både XP og penger, selv om du ikke kan bruke de.

 

Alt inni meg skriker "skyt!" når jeg ser en fiende. Det lengste jeg har klart å holde meg fra å fyre av et skudd, er de 40 sekundene det tok å reloade.

 

Etter å ha lest denne tråden en stund framstår du som den største egoisten jeg har "møtt" på lenge. Men så lenge DU har det gøy, er vel alt bra, eller? Du synes jo teamkilling er greit også. Hvorfor spiller du ikke bare på vanlig server hvis du allikevel vet hvor du kan kjøre og ikke makter å la andre finne det ut?

 

Jeg vet du ikke bryr deg, men måtte bare få det ut.

Endret av major_stuen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

så lenge DU har det gøy, er vel alt bra, eller?

 

Som oftest er det slik.

 

Nåh, angående test server så er den ikke der kun for å teste physics, den er der for å teste den nyeste patchen som en helthet, dette innbærer selvfølgelig hvordan physics oppfører seg i kamper.

 

TK synes jeg ikke noe særlig om, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Nåh, angående test server så er den ikke der kun for å teste physics, den er der for å teste den nyeste patchen som en helthet, dette innbærer selvfølgelig hvordan physics oppfører seg i kamper.

 

 

Så vidt jeg vet er det bare physics delen av patchen som er tilgjengelig nå, nye russiske TD's er f.eks. ikke mulig å få testa. Den heter jo physics preview. Men joda, det kan jo være greit å finne nye steder å skyte fra osv. Men dette går fin uten å faktisk måtte fyre av skudd. Og når halve laget på begge sider bare vil dra på topptur, leke geronimo osv blir det jo ikke så "realistisk" allikevel, tenker jeg..

Endret av major_stuen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er slik ja, det var jeg ikke klar over da jeg ikke har prøvd den patchen. Du har også et poeng. Likevel vil jeg menr at dersom man vil skyte motstanderne kan man gjøre det, skal man kunn klarte i en kamp bør man være forberedt på at man kan og vil treffe på skyteglade fiender. Spillet er jo et type skytespill.

 

Hver enkelt vil ha sine mål og hensikter med å teste physics i kamper, som du skriver er det mange som er kun ute etter physics, men jeg vil anta at det vil være noen som vil skyte fiender samtidig. Hva hensikten til WG er vil være diskutabelt, men siden man kan skyte vil jeg anta at det er meningen å både skyte og teste physics. Det må være rimelig kjipt å være "fanget" i en kamp der ingen vil skyte.

Lenke til kommentar

Datasmurf kanskje?

Jepp.

 

Etter å ha lest denne tråden en stund framstår du som den største egoisten jeg har "møtt" på lenge. Men så lenge DU har det gøy, er vel alt bra, eller? Du synes jo teamkilling er greit også. Hvorfor spiller du ikke bare på vanlig server hvis du allikevel vet hvor du kan kjøre og ikke makter å la andre finne det ut?

 

Jeg vet du ikke bryr deg, men måtte bare få det ut.

Vel, siden jeg ikke er egoistisk eller sliter med sinnet mitt IRL, så må jeg jo få det ut på andre måter. Hovedsaklig World of Tanks nå som CS 1.3 ikke har så mange aktive spillere lenger (fuck 1.6 og Source).

Dessuten, det er alle de inkompetente idiotene som driver meg til det. Når folk blokkerer meg eller skyter meg i ræva, er det ikke rart at jeg skyter tilbake.

Lenke til kommentar

Folk som parkerer rett bak meg når jeg peekabooer eller noe slikt får seg fort ett varselskudd foran baugen, og kjeft i chat. Avogtil dukker du opp små scoutejævler som tydlig er ute etter å plage deg eller andre. Legger seg og skraper inntill tanksen så det blir vanskelig å svinge og slikt. Dem blir rapportert for trakasering og gir dem seg ikke så dreper jeg dem. Har heldigvis bare måtte drepe en gang. En t-50 som terroriserte meg i min T30. Ga han flere advarsler i chat osv, men etter ett par minutter ble jeg nødt til å drepe han.

Lenke til kommentar

Ja folk som blokkerer er utrolig irriterende. Kommer noen gloser i chat fra meg i disse tilfellene.. Men selv om det kanskje har skjedd 1-2 ganger på ~5K kamper, så skyter jeg aldri på teammates. Skyter noen på meg rapporterer jeg de ingame, og sender som oftest ticket med replay til WG. Eneste måten å få de til å lære tror jeg, skyter du tilbake lærer de ihvertfall ikke. Selv om jeg forstår frustrasjonen eXa. Men om WG faktisk gjør noe med det er jeg usikker på..?

 

Og jeg var grinete når jeg skrev første innlegg, så en halv unnskyldning til deg Datasmurf ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...